فردین یاوری در گفتگو باتابناک:
رییس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: امتحانات امسال از 6 دی ماه تا ۸ بهمن ماه در دو‌ بخش نهاییو داخلی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۲۳۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵ 14 December 2020

فردین یاوری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهارکرد: امتحانات نهایی به صورت حضوری برگزار می شوند و برای آن دسته از دانش آموزانی که در مدارس بزرگسالان مشغول به تحصیل اند و همچنین جاماندگان سال گذشته و داوطلبان آزاد است.

وی افزود: در دوره ابتدایی در کلیه پایه ها ارزشیابی ها به صورت توصیفی و کیفی است که با اختیار معلمان و تحت نظر مدیر برگزار می شود، همچنین در صورت نیاز برای تکمیل فرایند آموزش، معلمان در دی ماه می توانند به صورت گروه های سه نفره برای دانش آموزانی که پیشرفت کمتری دارند کلاس های حضوری برگزار کنند.

این مسئول خاطر نشان کرد: در دوره های متوسطه اول و دوم، برای دانش آموزان مدارس روزانه، امتحانات به شکل غیر حضوری و زیر نظر شورای مدرسه برگزار می شود.

یاوری ادامه داد: شورای مدرسه در مورد نحوه برگزاری غیر حضوری امتحانات تصمیم گیری می کنند، همچنین برای دانش آموزانی که به شبکه شاد دسترسی ندارند این شورا می تواند روش برگزاری آزمون را تعیین کند، سوالات کوتاه پاسخ و چهار گزینه ای از روش های برگزاری این امتحانات است.


یاوری بیان کرد: برای دانش آموزان فنی و حرفه ای که دو‌ نوع درس دارند شرایط متفاوت تر است،دروس به صورت شایستگی های فنی مهارتی و دروس تئوری است.

وی گفت: آزمون های عملی با نظر شورای مدرسه و به صورت حضوری با رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود، که می تواند به صورت گروه های سه نفره در هر روز برگزار شود و والدین دغدغه ای برای برگزاری آن نداشته باشند.

یاوری تعداد کل دانش آموزان مدارس روزانه، بزرگسالان، راه دور، ایثارگران و داوطلبان آزاد را حدود
۳۴۲ هزار نفر دانست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار