معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت: ۲۶ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال تسهیلات به ۳۳۶ واحد صنفی آسیب‌ دیده از شیوع ویروس کرونا در این شهرستان پرداخت شد.
کد خبر: ۹۲۴۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳ 14 December 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،حشمت رضایی افزود: ۳۸۴ طرح شامل مشاغل و بنگاه های آسیب دیده از ویروس کرونا در قصرشیرین به منظور برخورداری از ۳۸ میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال تسهیلات حمایت از واحدهای آسیب دیده کرونا به تعداد ۴۲۰ متقاضی در سامانه کارا ثبت نام کردند که پس از بررسی واحدهای آسیب دیده از کرونا از تسهیلات اختصاص یافته دولت برخوردار خواهند شد.

وی اظهار داشت: سقف تعهد اشتغال این شهرستان توسط دستگاه های اجرایی در سامانه ملی رصد نیز یک هزار و ۴۰۳ طرح است که از این تعداد یک هزار و ۱۷۲ نفر تاکنون معادل ۸۴ درصد در این سامانه ثبت شده است.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت: کل سهمیه استان کرمانشاه در طرح یارانه دستمزد سال ۱۳۹۹ در مجموع ۵۷۳ نفر و سهمیه قصرشیرین هفت نفر است که تعداد جذب شدگان این شهرستان ۲۲ نفر معادل ۳۱۴ درصد است و از این حیث رتبه اول را در بین شهرستان های استان کرمانشاه داریم.

رضایی اضافه کرد: کل سهمیه استان کرمانشاه در طرح مشوق های بیمه ای کارفرمایی امسال، ۸۲۵ نفر و سهمیه شهرستان قصرشیرین ۱۰ نفر است که هم اکنون هشت تن آماده ثبت نام در سامانه هستند.

وی ادامه داد: سال گذشته ۹۳ میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال تسهیلات برای ایجاد ۲۲۱ طرح در بخش کشاورزی، صنعت و خدمات با اشتغالزایی ۳۱۲ نفر از محل اشتغال پایدار روستایی و عشایری در قصرشیرین پرداخت شد.

او گفت: از محل اعتبارات زلزله در قصرشیرین نیز تا پایان سال ۹۸ برای ۸۲۴ طرح در بخش‌های کشاورزی، صنعت و خدمات در مجموع ۳۳۰ میلیارد و ۴۵۱ میلیون ریال تسهیلات توسط بانک های عامل پرداخت شد که یک هزار و هفت تن اشتغالزایی داشته است.

قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه دارای ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق است که در امتداد این مرزها، ۲ مرز رسمی و فعال خسروی و پرویزخان قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار