مهدی محمدی در گفتگو با تابناک:
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تعداد موارد فوت با ابتلای قطعی در شبانه‌روز گذشته ۱۰ نفر ثبت شده است.
کد خبر: ۹۲۴۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰ 14 December 2020

مهدی محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در شبانه روز گذشته۱۷ مورد بیمار مثبت بستریو ۲۹ بیمار مثبت سرپایی در استان شناسایی شدند.

وی خاطر نشان کرد: تعداد موارد فوت با ابتلای قطعی در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ نفر در استان شامل:۶ نفر شهرستان کرمانشاه،یک نفر شهرستان اسلام آباد غرب،یک نفر شهرستان روانسر ،یک نفر شهرستان پاوه و یک نفر شهرستان سنقروکلیایی است که در مجموع تعداد جان باختگان ۱۳۷۴ نفر رسید.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۲ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا بستری و ۹۴ نفر از بیماران پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

وی تصریح کرد: تعداد بیماران بستری در بیمارستان را ۳۳۲ بیمار است که ۱۰۳ نفر از این تعداد در بخش‌های ویژه و ۲۱ نفر هم با حال وخیم اینتوبه و متصل به دستگاه تنفس مصنوعی هستند.

محمدی در پایان گفت: بیمارستان قدس پاوه با ۲۱ بیمار و اسلام‌ آبادغرب با ۱۹ بیمار و جوانرور با ۱۷ مورد بیشترین تعداد بیماران بستری در شهرستان‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار