معاون علوم پزشکی شیراز آمار جان باختگان این بیماری را طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴ نفر اعلام کرد و ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون، دو هزار و ۸۵۸ هم استانی در اثر ابتلاء به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.
کد خبر: ۹۲۴۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱ 15 December 2020
به گزارش تابناک فارس: علی اکبری از افزایش مواد نمونه گیری های تشخیصی به ۵۲۹ هزار و ۲۳۱ مورد از ابتدای شیوع کرونا تا کنون خبر داد و گفت: در این بازه زمانی، ۱۵۷ هزار و ۷۴ بیمار مثبت قطعی در فارس شناسایی شده است.
 
وی با اشاره به بستری یک هزار و ۲۱ بیمار دارای علائم مثبت و مشکوک در بیمارستان‌های استان، وضعیت جسمی ۲۷۵ نفر را وخیم اعلام کرد و افزود: این افراد در بخش‌های «ای سی یو» مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.
 
او همچنین آمار جان باختگان این بیماری را طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴ نفر اعلام کرد و ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون، دو هزار و ۸۵۸ هم استانی در اثر ابتلاء به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.
 
معاون درمان دانشگاه مجموع بهبودیافتگان این بیماری را نیز از ابتدای شیوع تا امروز، ۱۵۰ هزار و ۷۵۰ نفر اعلام کرد.
 
اکبری در ادامه این گزارش از عموم مردم استان خواست تا در شب یلدا از برگزاری دورهمی های خانوادگی پرهیز کنند و افزود: طبق بررسی‌های انجام شده، دورهمی های خانوادگی مهم‌ترین علت انتقال بیماری در استان است و برای حفظ سلامت خود و دیگران باید رعایت کنند.
برچسب ها: کرونا ، بیماری ، ویروس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار