شهید راه خدمت، دکتر جعفر سوخته مدافع سلامت آسمانی شد.
کد خبر: ۹۲۴۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸ 16 December 2020

 به گزارش تابناک ایلام، دکتر جعفر سوخته از پزشکان متعهد استان ایلام که از همان روزهای اول شیوع کرونا در مرکز سندرمیک شماره ۲ ایلام به بیماران کرونایی خدمت می‌کردند بر اثر کرونا پس از ماه‌ها تلاش در خط مقدم مبارزه با کرونا در راه سلامت و نجات جان هم وطنانش شهید شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در پیامی شهادت دکتر جعفر سوخته به عنوان چهارمین شهید مدافع سلامت استان را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت دکتر محمد کریمیان بدین شرح است:

مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ایلام بار دیگر به واسطه شهادت یکی دیگر از پزشکان حاذق و فداکار به نام شهید دکتر جعفر سوخته، عزادار شد.

این پزشک دلسوز و متعهد؛ در ایام شیوع بیماری کرونا در راه خدمت به مردم و نجات جان بیماران شجاعانه و فداکارانه خدمت نمود و سرانجام در این راه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به جمع دیگر شهدای مدافع سلامت استان پیوست.

بدون تردید زحمات و دلسوزی‌های این پزشک فداکار و ایثارگر که جان خود را فدای سلامت مردم نمود؛ در نزد خداوند متعال محفوظ و دعای خیر بیماران توشه آخرت ایشان خواهد بود.

عروج این مدافع سلامت که در خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا ویروس تا آخرین نفس ایستاد و جانفشانی کرد، برای مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و مردم قدرشناس و فهیم استان ایلام بسیار سخت و جانکاه است؛ اما یاد و خاطره تلاش‌های صادقانه و شبانه‌روزی این شهید والامقام در کنار سایر مدافعان سلامت در سطح استان به ویژه در نجات جان بیماران کرونایی، همواره در یادها باقی می‌ماند.

اینجانب با قلبی سرشار از اندوه، شهادت این مدافع سلامت را به خانواده آن مرحوم، مردم شریف استان و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ایلام تسلیت عرض نموده و برای آن شهید علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت دارم./ع

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار