غلامرضا مرتضوی درگفتگو با تابناک:
فرماندار سنقروکلیایی از دعوت خیران شهرستان برای مشارکت در اجرای طرح کمک به دانش آموزان نیازمند خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶ 16 December 2020

غلامرضا مرتضوی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: همدلی و همراهی تمامی خیرین و گروه ها در قالب کمک های مومنانه و همچنین مشارکت و همدلی مردم در اجرا و مدیریت کرونا بار دیگر اهرم همدلی و یکدستی را در حل مشکلات جامعه نمایان کرد. 
 
وی افزود: خوشبختانه نتیجه همدلی مردم را امروز در مراکز درمانی شاهد هستیم به گونه ای که با همراهی خود مردم، اصناف و حضور پررنگ و تاثیرگذار بزرگان جامعه و فعالین رسانه و فرهنگی اکنون آمار بستری های بیماری کرونا در مراکز درمانی شهرستان تک رقمی شده و به ٨ نفر رسیده است. 
 
وی اظهار امیدواری کرد با تداوم همدلی ها و با اهمیت و توجه به تلاش های شبانه روزی کادر درمان این روند در شهرستان به عدد صفر برسد و دیگر نیاز به اجرای مجدد محدودیت ها و تعطیلی بازار نباشیم. 
 
فرماندار سنقروکلیایی در ادامه به نقش خیرین در مدت اخیر اشاره کرد و افزود: با ورود خیرین و همچنین تداوم کمک های مومنانه توسط این عزیزان شاهد حجم عظیمی از کمک ها به اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه بودیم که بسیار هم تاثیر گذار بود. 
 
مرتضوی بیان کرد: امروز 2300 نفر از 14 هزار دانش آموز شهرستان از دسترسی به فضای آموزش مجازی به علت عدم دسترسی به تبلت و گوشی هوشمند و یا عدم ارتباط برخی نقاط روستایی به شبکه اینترنت وجود ندارد که حل مشکلات این روستاها در دسترسی به شبکه در دستور کار قرار دارد. 
 
وی ادامه داد: در جریان کمک های خیرین محترم در بخش های مختلف در شهرستان هستیم انشالله اهمیت و توجه ویژه ای به جهت تامین نیازهای دانش آموزان نیازمند و حل دغدغه های آن ها با کمک و همدلی خیرین داشته باشیم

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار