حسین خوش اقبال در گفتگو با تابناک:
معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استانداری گفت: انتقال دورهمی های شب یلدا به فضای مجازی منجر به کاهش آمار مبتلایان و تلفات ناشی از کرونا می شود.
کد خبر: ۹۲۴۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷ 17 December 2020

حسین خوش اقبال ضمن قدردانی از همه مردم استان به خاطر همراهی خوبی که در اجرایی شدن طرح محدودیت های اخیر در سطح کشور و استان داشتند در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه گفت: با همکاری خوب مردم و تدابیر ستاد کرونا و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی،امروز می توانیم اعلام کنیم که اکثر شهرهای استان از وضعیت قرمز خارج شده اند.

وی افزود: سه شهرستان دالاهو، ثلاث باباجانی و قصر شیرین زرد و بقیه نارنجی هستند و امید داریم رعایت پروتکل های بهداشتی که در راستای حفظ سلامت مردم است تداوم داشته باشد.

این مسئول بیان کرد: از مردم توقع داریم که در آستانه شب یلدا دورهمی ها را به فضای مجازی انتقال دهند تا پس از پایان این شب شاهد ورود بیماران بیشتری به مراکز درمانی نباشیم.

خوش اقبال بیان کرد: بر اساس آمار و ارقام اعلام شده از جانب دانشگاه علوم پزشکی متاسفانه بیشتر افرادی که گرفتار بیماری کرونا شده اند در دورهمی ها، شب نشینی ها و مراسم فاتحه و عروسی درگیر شده اند.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری کرمانشاه تاکید کرد: به واسطه اینکه تا به امروز همکاری خوبی در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی داشته ایم و اثرات مثبت آن در جامعه پدیدار شده و مردم با روحیه ای که پیدا کرده اند کارهایشان را از سرگرفته اند، انتظار ما این است که شب یلدای امسال متفاوت تر از سالهای گذشته و در فضای مجازی برگزار شود هرچند سر کشی از پدر و مادر ها و بزرگترها امری پسندیده و واجب است اما با توجه به شرایط پیش آمده و در خطر بودن سلامتی آنها را باید رعایت کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار