معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: لازم است با تعامل میان دستگاه های مختلف هر چه سریع‌تر مشکل آب شرب شهرستان شهرضا رفع شود.
کد خبر: ۹۳۹۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۱ 10 February 2021

حیدر قاسمی اظهار داشت: عمده جمعیت شهرستان شهرضا در خود شهر متمرکز شده و این ویژگی تفاوت این شهرستان نسبت به شهرستان‌های دیگر را شکل می‌دهد، بر این اساس قطعاً باید مدیران و مسئولین شهرستانی و خصوصاً استانی در حوزه تخصیص اعتبارات و آسیب‌های اجتماعی از این زاویه و دریچه به شهرضا توجه و نگاه کنند.

وی با اشاره به ضرورت به تشکیل جلسات شورای اداری، افزود: در این جلسات تمامی مسئولین دستگاه‌ها در کنار هم قرار می‌گیرند، هدف تسهیل و تسریع در کار مردم است اما زمانی به واقع در راستای این هدف گام بر می‌داریم که شورای اداری کارساز و مطلوب باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان با بیان اینکه انقلاب اسلامی در مجموع خاستگاه ارزش‌های اسلامی است، گفت: این ارزش‌ها به باورهای ما، نگرش، رفتار، سبک زندگی، اخلاقیات ما شکل درستی می‌بخشد به نوعی که اگر یک مرور و اصلاحاتی در این موارد داشته باشیم در ادامه تمامی اقدامات ما نیز به شکل مؤثر و در جای خود انجام می‌شود.

قاسمی با اشاره به اینکه انقلاب یک تغییر بزرگ و بنیادین در کشور ایران ایجاد کرد، افزود: اگر به بیانیه گام دوم انقلاب توجه ویژه‌ای داشته باشیم هم پاسخ سوال‌های خود در کنار دستاوردهای اتفاق افتاده میابیم و هم می‌توانیم راهکار و مسیر خود را به درستی مشخص کنیم.

وی بیان داشت: یکی از عناصر بسیار ارزشمندی که در دین اسلام به آن توجه شده صبر و تحمل در تمامی موارد به ویژه مدیریت است؛ بسیاری از مشکلات ما با یک گفت و گوی ساده و منطقی حل می‌شود و دلیلی ندارد که با کوچک‌ترین مسئله ذهنیتی نسبت به هم دیگر پیدا کنیم و ضرر آسیب آن را مردم بینند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار