مدیر گروه بهداشت حرفه ای معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: محیط های کاری کانون انتشار ویروس کووید 19 هستند و در این مراکز باید پروتکل های بهداشتی و فاصله فیزیکی رعایت شود.
کد خبر: ۹۴۲۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴ 21 February 2021

به گزارش تابناک لرستان، ناهید شفیعیان، امروز با اعلام این خبر به خبرنگاران گفت: محیط های کاری کانون انتشار ویروس کووید 19 هستند.

وی با بیان اینکه بر اساس آخرین آمار حدود63 درصد از شاغلین کشور را مردان تشکیل می دهند، افزود:  توجه بیشتر به رعایت پروتکل های بهداشتی در محیط های کار ضروری است.

شفیعیان فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی را مهم ترین راه کنترل بیماری کرونا و جلوگیری از گسترش این ویروس عنوان کرد.

وی عنوان داشت: مهم ترین موارد در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی رعایت فاصله ی مجاز بین پرسنل و کارگران، به کارگیری وسایل حفاظتی، گندزدایی اصولی محیط های کاری، کنترل های فنی و مهندسی در جهت کاهش ارتباطات انسانی، مدیریت استاندارد شیفت های کاری و توجه ویژه به تهویه کافی هوا در فضاهای سربسته و اماکن پرازدحام است.

شفیعیان با اشاره به نقش مردان در تأمین  مایحتاج خانوارها ادامه داد: باید بر حفظ سلامتی این گروه در محیط های کاری نظارت ویژه داشت.

مدیر گروه بهداشت حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: بیش از 170 پروتکل بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به کرونا در محیط کار از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدوین و ابلاغ شده است.

برچسب ها: کرونا ، مردم ، محیط کار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار