معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان:
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: تعداد مبتلایان کرونا در استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به ۶۸ هزار و ۱۶۹نفر رسیده است.
کد خبر: ۹۴۵۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷ 04 March 2021

به گزارش تابناک لرستان، "مریم کوشکی"ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون در مجموع ۲۲۵ هزار و ۲۱ نمونه به آزمایشگاه‌ها ارسال شده است.

وی با بیان اینکه جواب ۲۲۳ هزار و ۸۸۶ نمونه داده شده است، عنوان کرد: تعداد نمونه‌های مثبت کرونا در استان تا کنون ۶۸ هزار و ۱۶۹ مورد بوده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان تعداد نمونه‌های منفی را ۱۵۵ هزار و ۷۱۷ مورد بیان کرد و گفت: در مجموع تا کنون یک هزار و ۳۵۰ نفر به علت ابتلای به این بیماری در استان جان خود را از دست داده‌اند.

کوشکی با اشاره به افزایش محسوس موارد ابتلاء به کرونا در استان، گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان مهم‌ترین راه پیشگیری از بیماری کرونا است.

وی گفت: اکنون موارد بستری مثبت و مشکوک کرونا در استان به ۱۸۴ نفر رسیده است.

وی ادامه داد: بر همین اساس از تمامی مردم لرستان تقاضا می‌شود در خصوص رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و استفاده مداوم از ماسک، کاهش ترددهای غیر ضروری، مسافرت های بین شهری و حذف تجمعات خطر آفرین از جمله حضور در آرامستان‌ها اهتمام بیشتری داشته باشند.

براساس اعلام معاونت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد استانی شهرستان های خرم آباد، بروجرد، الیگودرز، کوهدشت، پلدختر، دلفان و سلسله، دورود و ازنا در وضعیت زرد و رومشکان و چگنی در وضعیت آبی شیوع کرونا قرار دارند. 

انتهای پیام/

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار