فرماندار ازنا:
فرماندار ازنا گفت: روستای گرجی در بخش مرکزی این شهرستان به دلیل شیوع بالای کرونا و جلوگیری از همه‌گیری غیرقابل کنترل، قرنطینه شد .
کد خبر: ۹۴۶۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶ 06 March 2021

به گزارش تابناک لرستان،حشمت بهمنی روز شنبه با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان کرونا در روستای گرجی و بر اساس دستورالعمل های ستاد مدیریت بیماری کووید۱۹، این روستا قرنطینه شد.

وی افزود: به همین منظور امروز جلسه اضطراری ستاد شهرستانی کرونا تشکیل می شود و در مورد چگونگی اجرای درست قرنطینه و تداوم آن تصمیمم گیری خواهد شد.

فرماندار ازنا با تاکید بر اینکه تمامی اعضای ستاد مقابله با کرونای شهرستان موظف به همکاری در این خصوص هستند تصریح کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی همچنان امری ضروری و مهم است.

روستای گرجی در بخش مرکزی شهرستان ازنا و دهستان پاچه‌لک غربی واقع شده ‌است که بر اساس سرشماری سال ۹۵ حدود سه هزار نفر جمعیت دارد.

تعداد مبتلایان کرونا در استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به ۶۸ هزار و ۳۶۴نفر رسیده است و در مجموع تا کنون یک هزار و ۳۵۱ نفر به علت ابتلای به این بیماری در استان جان خود را از دست داده‌اند.

براساس اعلام معاونت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد استانی شهرستان های خرم آباد، بروجرد، الیگودرز، کوهدشت، پلدختر، دلفان و سلسله، دورود و ازنا در وضعیت زرد و رومشکان و چگنی در وضعیت آبی شیوع کرونا قرار دارند. 

انتهای پیام/

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار