دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در حال حاضر ما با جنگ اقصادی از یک طرف و سوء مدیریت ها  در داخل کشور از طرف دیگر روبرو هستیم.باید با رانت و فساد مبارزه شود.
کد خبر: ۹۴۶۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴ 06 March 2021
به گزارش تابناک لرستان،محسن رضایی  روز شنبه در سفر خود به شهرستان الیگودرز اظهار داشت: سفره دولت و مردم یکی است ودولت باید به درد مردم برسد و اجازه نداده اقتصاد کشور مختل شود.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ما با جنگ اقصادی از یک طرف ،و سوء مدیریت در داخل کشور از طرف دیگر روبرو هستیم،افزود: باید با رانت و فساد در کشور مبارزه شود.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان نمود: متاسفانه عدم پیش بینی و مراقبت دولتمردان منجر به سقوط  ارزش پول ملی شده است.
رضایی با اشاره به اینکه دولتمردان در حوزه های مهم همچون بورس باید به توصیه های دلسوزان ومتخصصان نظام  باید توجه نمایند، افزود: متاسفانه امروزه مردم اوضاع اقتصادی خوبی را سپره نمی کنند.
 
وی تصریح کرد:رسانه های معاند و برخی از افراد در داخل کشور که  بیشتر به فکر منافع  شخصی خود هستند، با ورود نظامیان به سیزدهمین  دوره ی انتخابات ریاست جمهوری مخالفت نموده و در واقع نظامیان هم فرزندان همین کشور هستند و سینه خود را طی چهل و دوسال اخیر سپر حوادث کشور کرده اند.
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مردم الیگودرز به خصوص جوانان بیکار نسبت به سایر شهرها ازنظر علم، ثروث، کشاورزی و معادن  چیزی کم نداشته و نباید این حجم از بیکاری در الیگودرز وجود داشته باشد.
 
محسن رضایی در انتهای سخنان خود در  جمع مردم الیگودرز خاطر نشان کرد: در صورت موفقیت نظامیان در سیزدهین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اقتصاد کشور سامان خواهد گرفت و مبارزه ی جدی با فساد، رانت و افت و خیز قیمت هاخواهد شد .
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار