دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام:
دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولت آینده باید در هشت سال آینده با سایر قوا هماهنگ باشد و از طرف دیگر برای مشارکت مردم، اعتماد ایجاد کند.
کد خبر: ۹۴۶۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ 07 March 2021

به گزارش تابناک لرستان، محسن رضایی امروز در نشست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان لرستان اظهار داشت؛ مردم در وضع نابسامانی به سر می برند و مشکلات اقتصادی بسیاری وجود دارد.

وی با بیان اینکه ایران قبل از انقلاب مستقل نبوده و در واقع استقلال کاذب و ظاهری داشته، اظهار داشت ؛ ما از ابتدای انقلاب بخاطر استقلال خود از سایر قدرت ها، تبدیل به یک کشور قدرتمند شده ایم و از بین بردن داعش هم مهر تاییدی بر این ادعا است.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد؛ ما با یکسری خلاء ها و حفره های خطرناک رو برو هستیم و اگر این حفره ها پر نشوند، طی سال های آینده با مشکل مواجه خواهیم شد و انتخابات سال ۱۴۰۰ یکی از مهم ترین انتخابات کشور در طول ۴۲ سال گذشته است.

 رضایی با اشاره به اینکه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برای پر کردن حفره سیاست داخلی کشور ایجاد شده است، بیان کرد؛ شورای ائتلاف باید قاعده محور باشد نه شخص محور.

وی ادامه داد؛ دهه پنجم انقلاب که دو سال از آن می گذرد با سایر دهه ها متفاوت است و خطرات بیشتری انقلاب را تهدید می کند و اگر فرصت ها را بر تهدید ها برتری دهیم، انقلاب رشد چشمگیری خواهد داشت.

رضایی خاطر نشان کرد؛ مسئله اقتصاد و امنیت و آینده سازی، سه اصل مهم هستند. و در این مسیر هم تهدید وجود خواهد داشت،هم فرصت و اگر ما بر این تهدیدها غلبه کنیم، ایران جهش پیدا خواهد کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت؛مهمترین اصل برای دولت آینده این است که در هشت سال آینده با سایر قوا هماهنگ باشد و از طرف دیگر برای مشارکت مردم، اعتماد ایجاد کند.

رضایی در انتهای سخنان خود خاطرنشان کرد؛ رییس جمهور باید دارای برنامه تخصصی باشد و دولت آینده نباید شخص محور باشد.و در نهایت مهم ترین اصل تصمیم گیری درست و کمک به وحدت در کشور است.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار