دبیر تشخیص مصلحت نظام:
دبیر تشخیص مصلحت نظام گفت: برای حل مشکلات اقتصادی کشورباید سفارتخانه‌ها در حوزه اقتصادی فعال باشند اما متاسفانه در حال حاضر تنها شاهد دیپلماسی کاغذی هستیم.
کد خبر: ۹۴۶۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲ 07 March 2021

به گزارش تابناک لرستان، محسن رضایی امروز در  نشست مردمی گام دوم انقلاب اسلامی که در مسجد آیت‌الله مدنی خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در آغاز گام دوم انقلاب با صدور بیانه‌ای نقشه راه نظام جمهوری اسلامی برای سال‌های آینده مشخص کردند.

وی با بیان اینکه بایستی مشکلات گام اول انقلاب را مشخص و راهکارهای حل آن را تایید کنیم، افزود: عده‌ای در داخل و بیرون کشور در مورد ۴۰ سال گذشته سیاه نمایی می‌کنند و عده‌ای دیگر نیز صحبت از چرخیدن چرخ زندگی مردم حرف می‌زنند که این دو موضوع گیری هر دو اشتباه است.

رضایی با بیان اینکه در گام اول انقلاب توانستیم بعد از سال‌ها یک نظام سیاسی قدرتمند در کشور ایجاد کنیم، تصریح کرد: یکی دیگر از نقاط قوت گام انقلاب اول ایجاد یک شخصیت قدرتمند برای کشور بود و دفاع مقدس، جمع کردن نسخه داعش و موشک باران کردن پایگاه آمریکا نمایان این امر است. 

وی خاطرنشان کرد: در حوزه اقتصاد و فرهنگ در گام اول انقلاب نتوانستیم مشکلات کشور را حل کنیم و کارهای انجام شده در کشور به صورت یکسان در سراسر ایران توزیع نشده است  و بایستی در گام دوم انقلاب این مشکلات را حل کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمنان برای ضربه زدن به کشور در اوایل انقلاب جنگ نظام راه انداختند و در حال حاضر برای ضربه زدن به کشور جنگ اقتصادی و فرهنگی راه انداخته‌اند و برای پیروزی در این جنگ روی نفوذی‌ها رانت خواران و بازیگران سیاسی حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند. 

رضایی با عنوان کردن این موضوع که برای حل مشکلات کشور در دهه اول گام دوم انقلاب بایستی مردم بسیج شوند و به صحنه بیایند، بیان کرد: دولت ۱۴۰۰ بایستی دو کار مهم مثل سالم سازی مشکلات گذشته و پایه ریزی آینده را انجام دهد. 

وی ادامه داد: برای حل مشکلات اقتصادی بایستی سفارت خانه‌های کشور در حوزه اقتصادی فعال باشند اما متاسفانه در حال حاضر تنها شاهد دیپلماسی کاغذی هستیم که  این شیوه هیچ نتیجه‌ای برای کشور نداشته است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه اقتصاد کشور باید با یک الگوی جدید تحت عنوان ایالت‌های اقتصادی مدیریت شود، تصریح کرد: در حال حاضر شاهد هستیم تمام سرمایه بانک‌ها در مرکز کشور جمع می شود که این یک معضل بسیار بزرگ در اقتصاد کشور است. 

رضایی افزود: در حال حاضر شاهد مردم سالاری سیاسی در کشور هستیم که این موضوع باید به مردم سالاری اقتصادی و فرهنگی گسترش پیدا کند. 

وی با بیان اینکه رابطه دولت و مردم بایستی اصلاح شود و دولت مردان باید به بطن جامعه بیایند و مسئولان دولت بایستی دست از شعار دادن بردارند، خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات اقتصادی کشور تمام جناح‌های سیاسی بایستی پا به پای رهبری به میدان بیایند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: برای اینکه مشکلات کشور را حل کنیم بایستی مردم به صحنه بیایند و اجازه ندهند روند دولت‌های گذشته تکرار شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار