رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم آباد:
ارش قیاسیان گفت؛ متاسفانه قهرمانان ما در حوزه ورزش های سه گانه در سطح استان و شهرستان گمنام مانده اند و طی دوره های گذشته قابلیت ها و ظرفیت های این ورزش معرفی نشده است.
کد خبر: ۹۴۷۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶ 10 March 2021

به گزارش تابناک لرستان، آرش قیاسیان در مراسم تودیع و معارفه مسئولان هیئت ورزش های سه گانه شهرستان خرم آباد اظهار داشت؛ در حوزه ورزش های سه گانه که شامل؛ دوچرخه سواری، دو میدانی و شنا می باشند، دریاچه کیو کاربری ورزشی بسیار خوبی در این حوزه دارد.

وی افزود؛ متاسفانه قهرمانان ما در حوزه ورزش های سه گانه در سطح استان و شهرستان گمنام مانده اند و طی دوره های گذشته قابلیت ها و ظرفیت های این ورزش معرفی نشده است.

انتصاب هیئت ورزش های سه گانه خرم آباد/ورزش های سه گانه مدال آور هستند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم آباد با اشاره به اینکه ورزش های سه گانه نیاز به آموزش، استعداد یابی و حمایت مالی دارند، افزود؛ ورزش های سه گانه مدال آور هستند و از ظرفیت هیئت های دوچرخه سواری،دو میدانی و شنا باید استفاده شود.

قیاسیان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سرپرستان هیئت ورزش های سه گانه شهرستان، آقایان سجاد بهاروند و پرهام طهماسبی خاطر نشان کرد؛ امیدواریم که با کمک ارکان و سرپرست های جدید هیئت ورزش های سه گانه، بتوانیم هم افزایی وهمکاری را شروع کنیم و این ورزش فراموش شده را به جامعه معرفی و احیا نموده.

انتهای پیام/

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار