نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای گفت: طرح «نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور» در هفته‌های پیش رو و قبل از ماه مبارک رمضان در صحن مجلس به رای نمایندگان گذاشته شود.
کد خبر: ۹۵۰۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲ 22 March 2021

به گزارش تابناک لرستان، حسین گودرزی گفت: طرح قانونی نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور به مدت یک ساعت از اول فروردین تا اول مهرماه با یک فوریت ثبت و با امضاء ۲۴ نماینده به هیئت رئیسه مجلس ارائه شده است.

وی با بیان اینکه قانون ماده واحده موضوع تغییر ساعت رسمی کشور مورخه ۳۱/ ۵/ ۱۳۸۶ منسوخ می‌شود، افزود: مطابق تبصره، به هیئت وزیران اجازه داده می‌شود ساعت شروع کار ادارات، سازمانها و مراکز تابعه را متناسب با فصل گرم سال در نواحی مختلف کشور حداکثر تا پایان شهریور ماه، یک ساعت زودتر تعیین نماید.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی در مقدمه این طرح قانونی آسیب های جلو کشیدن ساعت رسمی کشور در اول فروردین هر سال و ضرورت های تثبیت ساعت رسمی کشور در شش ماهه اول سال را تبیین نموده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: این طرح قانونی در شهریورماه سال جاری با یک فوریت در سامانه طرح‌های اعلام وصول شده در نوبت بررسی در صحن مجلس است.

وی خاطرنشان کرد: نظیر این طرح را نماینده محترم نجف‌آباد هم با امضای ۲۹ نماینده با فوریت عادی به ثبت رسانده که انتظار می‌رود یکی از این دو طرح در هفته‌های پیش رو و قبل از ماه مبارک رمضان در صحن مجلس به رای نمایندگان گذاشته شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار