مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان:
 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: تردد جاده‌ای از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون ۸۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۵۰۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۵ 24 March 2021

به گزارش تابناک لرستان، عباس شرفی روز سه‌شنبه به رسانه ها اعلام کرد: از ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ تا دوم فروردین ۱۴۰۰ تردد یک میلیون و ۴۷۸هزار و ۶۶۹ وسیله نقلیه در محورهای لرستان به ثبت رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با ۷۹۵ هزار و ۸۶ وسیله، ۸۶درصد افزایش داشته است.

وی افزود: بیشترین تردد در این پنج روز مربوط به سه راهی چالانچولان (بروجرد) - خرم آباد با ۶۶هزار و ۸۷۱ وسیله نقلیه بوده است و محورهای دورود - سه راهی چالانچولان، سه راهی چالانچولان - دورود و خرم آباد - سه راهی الشتر در رتبه های بعدی قرار دارند.

شرفی گفت: روز دوم فروردین امسال تردد ۲۶۸ هزار و ۷۲۴ وسیله نقلیه در استان ثبت شده که این آمار در مدت مشابه سال قبل ۱۳۵هزار و ۷۶ وسیله بوده است.

وی خاطرنشان کرد: سهم وسایل نقلیه سنگین از مجموع تردد روز دوم فروردین امسال ۲۶ هزار و ۵۹ تردد بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان یادآور شد: مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جاده ای با ۶۶ دستگاه ترددشمار، ۱۹ دوربین نظارت تصویری و ۵۱ سامانه ثبت تخلفات بر محورهای استان نظارت دارد و تلفن گویای ۱۴۱ به صورت ۲۴ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان درخصوص وضعیت ترافیکی جاده ها می باشد.
انتهای پیام/

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار