دبیر ستاد مقابله با کرونا:
دبیر ستاد مقابله با کرونا در لرستان گفت: موج چهارم کرونا با شرایط بسیار نگران‌کننده‌ای در تمامی شهرستان‌های استان در حال شکل‌گیری است.
کد خبر: ۹۵۳۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶ 05 April 2021

به گزارش تابناک لرستان؛ علی سیف شامگاه یکشنبه با اعلام این مطلب به رسانه ها با بیان اینکه ادامه روند فعلی سبب افزایش نگرانی از وضعیت آتی سلامت هم استانی ها خواهد شد افزود: باتوجه به تاکید استاندار لرستان، فرمانداران و روسای شهرستانی ستاد مقابله با کرونا باید ضمن تشکیل فوری جلسه، نسبت به اجرای برخی اقدامات ضروری اهتمام داشته باشند.

وی ادامه داد: بر این اساس اعمال قرنطینه هوشمند در مناطق شهری و روستایی و جلوگیری از انتشار بیش از پیش ویروس و محدودیت های لازم مطابق طرح جامع مدیریت هوشمند ضروری است.

سیف گفت: همچنین کنترل تردد و برخورد با رانندگان متخلف، استفاده از دورکاری در خصوص کارکنان دارای بیماری زمینه ای و برخورد قاطع با مدیرانی که مصوبات ستاد کرونای استان و شهرستان را نادیده می گیرند باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با تاکید بر جلوگیری از فعالیت تالارهای عروسی در مناطق قرمز و نارنجی افزود: مسدود نمودن آرامستانها و برخورد قاطع با متخلفین نیز باید مورد توجه باشد.

وی ادامه داد: همچنین باید با جدیت از تشکیل هرگونه تجمع از جمله همایش،جلسه، مراسم مختلف، کلنگ زنی و افتتاحیه در سطح شهر و روستاهای تابعه جلوگیری شود.

سیف تصریح کرد: تشکیل یا فعال نمودن تیم های بازرسی در سطح شهرستان ها حتی در روزهای تعطیل با هدف جلوگیری از هرگونه تجمع غیر قانونی ضروری است.

 تعداد مبتلایان کرونا در لرستان به ۷۸ هزار و ۴۸۶ نفر رسیده است  که با فوت ۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جان باختگان در این استان به یک هزار و ۴۰۱ نفر رسید.

بنابر اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا هم اکنون شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، الیگودرز، ازنا، سلسله و دلفان در وضعیت قرمز و شهرستان‌های دورود، کوهدشت، پلدختر، چگنی و رومشکان نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند.
انتهای پیام/

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار