معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای لرستان:
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: در حال حاضر 56 درصد از حجم مخزن سدهای استان پر بوده که این آمار نسبت به سال گذشته 15 درصد کاهش دارد.
کد خبر: ۹۵۵۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹ 13 April 2021

 به گزارش تابناک لرستان، احمد گودرزی امروز جمع خبرنگاران در خرم‌آباد، اظهار داشت: ۶ سد مروک، ایوشان، تنگ هاله، خان آباد، کزنار و حوضیان در حال حاضر آبگیری می‌شوند که مجموع حجم کل مخزن این سدها ۲۰۸.۶۹ میلیون متر مکعب است.

وی با بیان اینکه سال گذشته در تاریخ ۲۲ فروردین ماه میزان حجم سدهای استان ۱۳۸.۹ میلیون متر مکعب بود، افزود: این آمار در سال جاری به ۱۱۷.۵۳ میلیون متر مکعب رسیده است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای لرستان بیان کرد: سدهای استان در حال حاضر ۵۶ درصد از حجم مخزن سدهای استان پر بوده که این آمار نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد کاهش داشته است.

گودرزی با اشاره به اینکه سدهای حوضیان و تنگ هاله به ترتیب ۹۸ و ۱۰۰ درصد از میزان حجم مخزنشان پر  شده است ، تصریح کرد: سد مروک با ۳۹ درصد از پرشدگی حجم مخزن کمترین میزان را دارد.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: مجموع آب‌های ورودی به سدهای استان در حال حاضر ۳.۵۹ متر مکعب در ثانیه است همچنین میزان خروجی آب از سدهای استان در شرایط فعلی ۳۶۰ لیتر در ثانیه است.

انتهای پیام/

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار