سلام سردار سرت سلامت، کلاهت را همانند سرت بالا بگیر، شک نکن عاقبت بخیری همین، یعنی اینکه دشمن از دستت به تنگ آید، یعنی اینکه کشورهای پیشرفته و زورگو طاقت موفقیتت را نداشته باشند.
کد خبر: ۹۵۵۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵ 13 April 2021

میثم حلالی نصب
سلام سردار سرت سلامت، کلاهت را همانند سرت بالا بگیر، شک نکن عاقبت بخیری همین، یعنی اینکه دشمن از دستت به تنگ آید، یعنی اینکه کشورهای پیشرفته و زورگو طاقت موفقیتت را نداشته باشند.
تحریم ات می کنند، شاید برنامه های شوم و نقشه هایی هم برای نبودنت بکشند، اما تو آن چنان مقتدرانه ایستاده ای و نقشه هایشان را نقش برآب کرده ای که چاره ای جز فکر کردن به تو ندارند.
چاره ای جز اینکه هر وقت نام ات می آید، دست و پاهایشان را گم می کنند و سریعا گزینه تحریم را جلوی اسمت می گذارند ندارند.
سردار خم به ابرویت نیاید، تو بهترین هم سنگرانت را از دست داده ای، چون هدفتان مشخص بوده، حفظ کشور، حفظ ناموس این مردم، حفظ منافع کشورمان، آبادانی و رفاه برای مردم ایران زمین، اینها دشمن را به واهمه دراورده است، دشمن نمی پذیرد ما مستقل باشیم و گاندو وار تمام تحرکات آنها را خنثی کنیم، بله در این راه شهید هم داده ایم، بزرگ و عزیز هم از دست رفته اند، دانشمند و نخبه هم خون شان ریخته شده است و خاکمان را رنگین تر و عزتمند تر کرده اند، اما پا پس نکشیده ایم، این دلهره را به دشمن تقدیم کرده است.
ما دست خالی 8 سال جنگیده ایم، به قول یکی از دوستان با تفنگ بادی هم مقابل تانک ایستاده ایم، اما چون می دانیم تفنگ بادی مان با اقتداری که داریم تانک را زمین گیر می کند، مقاومت کرده ایم.
سردار سرت سلامت کلاهت را همانند سرت بالا بگیر، این راه که ما می رویم خم و پیچ زیاد دارد، سنگلاخ و دست انداز زیاد دارد، دشمن و راهزن زیاد دارد، اما هیچ کدامشان به ایمان و اعتقادی که داریم نمی تواند رسوخ کند.
سردار شاهوارپور هم استانی عزیزم، مشکلات اقتصادی و نگرانی ها از آینده در ایران شاید مردم را به تنگ آورده باشد و گلایه هایی را بر زبان برانند، اما وقتی آن شور و حضور عظیم مردم ایران را برای تشییع پیکر پاک سردار سلیمانی دیدم، متوجه شدم خدا نکند کسی قصد داشت باشد چپ به فرماندهان ارشد ما نگاه کند، آن وقت با سیل عظیمی از مردم روبه رو می شوند که نمونه اش در هیچ کجای دنیا دیده نخواهد شد.
مطمئن باشید مردم قدردان شما هستند که جانتان را گذاشته اید تا هیچ اجنبی صدایش را برای ایرانیان بلند نکند و زور و بازویش را نشانمان ندهد.
سردار سرت سلامت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار