مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد استانی مدیریت کرونا:
مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد استانی مدیریت کرونا در لرستان گفت: این استان جزو چهار استان پرخطر شیوع و مرگ و میر کرونا در کشور اعلام شده است.
کد خبر: ۹۵۸۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۱ 24 April 2021

به گزارش تابناک لرستان، احمد حسین فتایی روز شنبه به رسانه ها اعلام کرد: در آخرین جلسه ستادهای ملی و استانی مدیریت کرونا، لرستان جزو هفت استان رکورددار ابتلا و مرگ‌ و میر کرونا معرفی شد که آمار به‌شدت نگران‌کننده است.

وی ادامه داد: این درحالی است که طی ۲ هفته گذشته شاهد تعطیلی گسترده بازار و کاهش ترددها بوده‌ایم.

وی افزود: اصلی‌ترین عامل شکل‌گیری ثبت این آمار در استان بی توجهی به استفاده مداوم از ماسک، برگزاری و حضور در تجمعات گسترده به‌ویژه مراسم‌ سوگواری و آرامستان است بنابراین مردم باید نسبت به رعایت این ۲ آسیب خطرناک، اهتمام جدی تری داشته باشند.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد استانی مدیریت کرونا در لرستان با اشاره به وضعیت نگران‌کننده بیمارستان‌های استان گفت: با ادامه این روند، ظرفیت بیمارستانی استان جوابگوی مبتلایان بدحال نخواهد بود و آمار مرگ ‌و میر به‌صورت روزانه افزایش خواهد داشت.

تعداد مبتلایان به کرونا در این استان با شناسایی ۹۵۴ نفر طی شبانه‌روز گذشته به ۱۰۰ هزار و ۴۵۳ نفر رسید ودر حال حاضر یک هزار و ۲۱۰ بیمار و مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند.

همچنین در شبانه روز گذشته ۱۲ نفر از هم استانی ها به دلیل ابتلا به کرونا فوت شدند و شمار جان باختگان بیماری کووید ۱۹ به یک هزار و ۶۰۸ نفر رسیده است.

هم اکنون تمامی شهرهای لرستان در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار