معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان:
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان گفت: امتحانات دانش آموزان پایه ابتدایی در صورت عدم بهبود شرایط کرونایی به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۹۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸ 27 April 2021

به گزارش تابناک لرستان، رقیه معتمدی امروز در گفت‌وگو با اهالی رسانه  در خرم‌آباد، اظهار داشت: امتحانات دانش‌آموزان پایه ابتدایی همانند سالیان گذشته بر اساس ارزشیابی است و در صورتی که شرایط آبی نشود به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امتحانات دانش آموزان پایه ابتدایی از 27 اردیبهشت آغاز و تا 22 خرداد ادامه دارد، افزود: مهمترین بخش ارزشیابی پایه‌ابتدایی مربوط به کلاس اولی‌ها و دومی‌ها بوده و مدیران مدارس بایستی نسبت به یادگیری این افراد اطمینان حاصل کنند در غیر این صورت بایستی برای آنان کلاس‌های تقویتی برگزار شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: برای اطمینان از یادگیری کلاس‌اولی‌ها و دومی‌ها آزمون های ارزیابی با توجه به شرایط کرونا به صورت حضوری یا غیر حضوری برگزار خواهد شد.

معتمدی با اشاره به اینکه  بیش از 70 درصد دانش‌آموزان پایه ابتدایی به سامانه شاد دسترسی دارند، تصریح کرد: در راستای حل مشکلات 30 درصد باقی مانده نیز بیش از 24 هزار درسنامه میان دانش‌آموزان حاشیه شهرها و مناطق محروم روستایی و عشایری توضیع کرده‌ایم.

لازم به ذکر است که 190 هزار و 300 دانش آموز ابتدایی  در  9 هزار و 456 کلاس ابتدایی در قالب دو هزار و  932 مدرسه در لرستان  تحصیل می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار