نماینده ولی فقیه در لرستان:
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: ورزشکاران ایرانی پیوند خاص با دین، دیانت ، فتوت و جوانمردی دارند.
کد خبر: ۹۶۰۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵ 30 April 2021

به گزارش تابناک لرستان، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان ،حجت‌الاسلام و المسلمین سیداحمدرضا شاهرخی در دیدار با تعدادی از معلولین ورزشکار فعال قرآنی، ماه رمضان را ماه ضیافت الهی دانست و اظهار داشت:جامعه سالم جامعه‌ای است که مردمان آن از جهت روحی، جسمی و ورزشی سالم و ممتاز باشند، که امروز ورزشکاران با حضور در میادین ورزشی و کسب مقام و رتبه باعث عزت و افتخار برای آن ملت می‌شوند.

وی با یادآوری اینکه وقتی که پرچم جمهوری اسلامی در بالاترین نقطه بر افراشته و سرود جمهوری اسلامی نواخته می شود و از اسلام، امام راحل و ورزشکاران نامبرده می شود باعث اقتدار کشور است، تصریح کرد: هر اعتباری که در عرصه ورزش هزینه می‌شود سرمایه‌گذاری است ، زیرا ورزش مانع آسیب‌های اجتماعی می شود.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان اضافه کرد: وقتی آسیب اجتماعی ایجاد می‌شود یک فضای منفی و ناراحتی در جامعه بوجود می‌آید از یک طرف توان پلیس باید برای مقابله با آن آسیب اجتماعی به کار گرفته شود، از طرفی وقت قاضی و دستگاه قضایی برای آسیب اجتماعی گرفته می‌شود و در صورت محکومیت به سبب آسیب اجتماعی عده‌ای به زندان می‌روند.
 امام جمعه خرم آباد ورزش را بهترین راه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه دانست و گفت: خداوند در وجود کسی که به‌ظاهر آسیب جسمی دارد یک انرژی ذخیره شده‌ای در وجود او قرار می‌دهد و زمانی این انرژی در عرصه ورزش آزاد می‌شود شاهد کسب رتبه و مقام توسط این افراد هستیم و مصداق این سخن کسب رتبه‌های معلولان در عرصه پارالمپیک است.
در این دیدارعبدالله عزیزپور معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان لرستان و الیاسی رئیس هیئت ورزشهای جانبازان و معلولین گزارشی از فعالیت های ورزشی ؛ قرآنی و فرهنگی ارائه نمودند و از پنج ورزشکار معلول فعال قرآنی تقدیر به عمل آمد.

 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار