شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان از آیت‌الله رئیسی تقاضا کرد برای حضور قاطعانه در انتخابات ریاست جمهوری وارد میدان شود.
کد خبر: ۹۶۲۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹ 06 May 2021

به گزارش تابناک لرستان، شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان از آیت الله رئیسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

متن این دعوتنامه به‌شرح زیر است؛

حضرت آیت الله دکتر سیدابراهیم رئیسی

سلام علیکم

چنانکه مستحضرید، قیام مردم انقلابی ایران، برای استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، به تاسی از آیه ی نورانی «إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّى یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم»،(رعد، 11)، برای تشکیل تمدن نوین ایرانی - اسلامی با محوریت اراده ی جمعی مردم برای سپردن بار مسولیت چنین رسالت بزرگی به دوش کارگزاران چنین نظامی بوده و هست.

اگرچه در طول بیش از چهار دهه گذشته، همواره جریاناتی خاص برای قدرت گیری طیفی زاویه دار با صراط مستقیم این نظام الهی زمینه‌سازی‌ها کرده و باعث خیز خزنده‌ جریان نفوذِ برخی مدیران ناکارامدِ شبه لیبرالِ شبه تکنوکراتِ سرمایه سالار در راس تا ذیل هرم مدیریت اجرایی کشور شده‌اند. و بدتر از آن اینکه، این جریان معلوم الحال، با کمال تاسف، ناکارآمدی‌ها، ویژه خواری ها و افسادطلبی های خود را، با مغالطه‌ای نامبارک، در بخشی از افکار عمومی کشور، به کلیت نظام اسلامی تعمیم داده و مقدمات یاس و ناامیدی جامعه را فراهم کرده‌اند.

 در چنین شرایطی، بی تردید، آنچه می‌تواند زمینه و زمانه را برای چرخش وضع نامطلوب موجود، به نفع مردم تغییر دهد، چیزی جز، ظهور اراده جمعی آنان برای واسپاری امانت خدمت و مسولیت، به خدمتگزاران جهادی و انقلابی متعهد و معتقد به نهضت مردم‌گرای مکتب سلیمانی نیست.

رصد وضع موجود و سنجش افکار عمومی و پایش شاخص ها و شخصیت های مطرح برای انتخابات ۱۴۰۰ نشان می‌دهد که تنها و تنها وحدت حول شخصیتِ شاخصِ معتقد به گفتمانِ اصیل انقلاب اسلامی، سیدِ مجاهدِ فسادستیزِ جامع الشرایطی در تراز حضرتعالی می تواند زمینه ساز گذار از وضع نامطلوب موجود و رسیدن به وضعیت مطلوب مورد توقع امامین انقلاب و مردم فهیم ایران اسلامی باشد.

از این رو شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان، به نمایندگی و نیابت از طیف وسیعی از مردم فهیم لرستان، ضمن تاکید بر درخواست و دعوت از حضرتعالی، برای حضور مقتدرانه در عرصه ی انتخابات ریاست جمهوری، همه ی اقشار مختلف مردم ایران را به این انتخاب آگاهانه و برآمده از دل بلوغ سیاسی خود فرا می‌خواند.

ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم

شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار