نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز ساخت پالایشگاه و پتروشیمی برای شهرستان خرم‌آباد پارسال اخذ شده است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن احداث خواهند شد.
کد خبر: ۹۶۹۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰ 06 June 2021

به گزارش تابناک لرستان، مرتضی محمودوند در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: این پالایشگاه و پتروشیمی در بالاترین سطح ساخته خواهد شد که باید برای این مهم و ادامه روند اجرایی شدن این مصوبه، نشست مشترک با استاندار لرستان برگزار شود.

وی بدون اشاره به جزییات این طرح ها ادامه داد: کار اساسی برای برای لرستان نسبت به سایر استانها کمتر انجام و موجب عقب ماندگی ۴۰ ساله استان شده و کارشکنی‌هایی نیز در تخصیص اعتبارات و بودجه استان صورت گرفته است.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: عضویت در اتحادیه بین المجالس جهان و استفاده از این ظرفیت برای بیان مشکلات استان از دیگر فعالیت هایی بود که طی یکسال گذشته توسط وی انجام شده است.

محمودوند همچنین گفت: تصویب و اجرایی کردن طرح راهبردی مقابل دشمن برای کاهش تحریم اقتصادی و فشار معیشتی از اقدامات یکسال گذشته مجلس شورای اسلامی بوده است که در ۹ بند ارائه شد.

وی ادامه داد: اگر امروز برگ برنده‌ای در دست تیم مذاکره کننده وجود دارد برگرفته از طرح راهبردی مجلس در مقابل دشمن برای تحریم اقتصادی است و ثمره آن را در مذاکرات می بینیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار