رئیس شورای هماهنگی ستاد آیت الله رئیسی در شهرستان خرم‌آباد گفت: در تمام محلات و روستاهای خرم‌آباد از ظرفیت افراد معتمد محلی برای تبلیغات انتخاباتی استفاده شده است.
کد خبر: ۹۶۹۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۳ 08 June 2021

به گزارش تابناک لرستان، مجید طائف امروز در اولین جلسه هماهنگی ستادهای مردمی شهرستان خرم‌آباد، اظهار داشت: در ابتدا برای فعالیت‌های تبلیغاتی در شهر خرم‌آباد به دنبال این بودیم که سه ستاد در مناطق شمالی، مرزی و جنوبی شهر فعال کنیم اما پس از بررسی‌های صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که بایستی ستادها در تمام محلات شهر فعال باشند.
وی با بیان اینکه طی روزهای آینده از ظرفیت محلات خرم‌آباد به خوبی استفاده خواهیم کرد، افزود: علاوه بر محلات از ظرفیت سایر اقشار شهرستان خرم‌آباد نیز برای تبلیغات انتخاباتی آیت‌اله رئیسی استفاده شده است و در این حوزه تا به امروز چندین جلسه با کمیته‌های مختلف اقشار برگزار شده و برنامه‌های مورد نیاز برای جذب اعضای این قشرهای جامعه در اختیار کمیته‌ها قرار گرفته است.
رئیس شورای هماهنگی ستاد آیت الله رئیسی در خرم‌آباد بیان کرد: جذب آرای روستاهای شهرستان یکی از مهمترین برنامه‌های این ستاد بوده و در همین راستا در روستاهای مختلف با توجه به جمعیت آنان بین سه تا هفت نفر فرد شاخص از اهالی روستا انتخاب و فعالیت‌های انتخاباتی توسط آنان انجام می‌شود.
طائف با اشاره به اینکه به دنبال این هستیم که در محلات مختلف شهر موضوع هر خانه یک ستاد برای آیت الله رئیسی را تحقق بخشیم، تصریح کرد: برای انجام این کار از ظرفیت نیروهای با سابقه در کنار جوانان پر شور وانقلابی استفاده می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار