پیمان سلیمی در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه گفت: برای اولین‌بار اتحادیه قرآنی استان در حوزه اجرایی با سه دستگاه اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی درحال فعالیت برای اجرای طرح بشارت در استان هستند.
کد خبر: ۹۶۹۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 09 June 2021

اجرای طرح بشارت با همکاری سه دستگاه اجرایی در کرمانشاه

پیمان سلیمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: اتحادیه قرآنی جدید کار خود را از اول خردادماه در استان آغاز و در جلسه‌ در تالار وحدت با حضور حداکثری مؤسسات قرآنی استان شامل مؤسسات مرکز استان و مؤسسات شهرستان‌ها و برای حضور در طرح  اجرا شد.

وی خاطر نشان کرد: این طرح در حوزه‌های حفظ و زیر ساخت‌های قرآنی استان به صورت چشم‌انداز کاملاً روشنی برای برگزاری برنامه‌های قرآنی ترسیم خواهد شد که امیدواریم اتحادیه قرآنی استان بتواند برنامه‌های بیشتری با دستگاه‌های قرآنی اجرا و به عنوان یک مرجع توانمند اجرایی در حوزه قرآنی استان باشد تا بتواند همچون سال‌های گذشته یک عملکرد و کارنامه خوبی را در حوزه آموزشی داشته باشد.

سلیمی افزود: ماهرچقدر بتوانیم در حوزه ی حفظ،آموزش و تخصصی شدن کارهای قرآنی پیش رویم توانسته ایم موسساتمان را از این مشکل کرونا که باعث تعطیلی کلاس ها و عدم حمایت دولت از موسسات قرانی شده است برهانیم اما متاسفانه داریم به سمتی می رویم که خیلی از موسسات قرآنی ما در حال تعطیلی هستند و موسسات فعال ما نیمه فعال یا غیر فعال شده اند.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه تاکید کرد: در سال ۱۴٠٠ با همین برنامه هایی که در اتحادیه چیده شده  و با فعال کردن کمیته ها به صورت تخصصی اعم از کمیته  آموزش و پژوهش ، کمیته تبلیغ و ترویج و کمیته  نخبه پروری است انشالله بتوانیم کارهای بزرگی را در حوزه ی خدمت به موسسات قرآنی انجام دهیم.

وی اظهار کرد: حمایتی از طرف اتحادیه کشوری بابت کارها ی قرآنی دریافت کرده ایم که این حمایت فقط مخصوص موسساتی است که طرح محور و در جلسات حضور دارند.

سلیمی تاکید کرد: هر کدام از موسسات اگر طرح هایی در این ۳ حوزه ی اعلام شده دارند به کمیته های ما اعلام کنند تا در اولین فرصت طرح ها دیده خواهد شد و مطمئنا طرح هایی که هم جنبه ی استانی و هم فرا استانی دارند در اولویت کار اتحادیه قرار خواهند گرفت.

وی در پایان گفت: اطلاع رسانی اتحادیه از طریق کانال های مجازی اتفاق خواهد افتاد و این طرح اجرایی در استان برای سال اول با حفظ جزء ۲۹ استارت خواهد خورد و حفظ جزء‌های بیشتر را در دستور کار دارد

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار