معاون شبکه بهداشت و درمان سرپل‌ذهاب گفت: تاکنون پنج هزار نفر در این شهرستان از گروه‌های مختلف بر اساس اولویت ستاد کرونا، علیه ویروس کرونا واکسینه شده‌اند.
کد خبر: ۹۶۹۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵ 09 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،دکتر «محسن مرادی» افزود: افراد واکسینه شده شامل افراد بالای ۸۰ سال سن، ۷۵ تا ۸۰ سال و ۷۰ تا ۷۵ سال سن هستند که به ترتیب واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

وی اظهار داشت: هم اکنون وضعیت این شهرستان از نظر ابتلا به ویروس کرونا نارنجی است و ۱۶ نفر در بیمارستان شهدای این شهرستان بستری و تحت مراقبت قرار دارند.

معاون شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب گفت: مردم برای مقابله با ویروس کرونا و با توجه به شکننده بودن وضعیت موجود نیاز است که رعایت دستورالعمل ها و شیوه نامه های بهداشتی را مورد توجه قرار دهند.

دکتر مرادی ادامه داد: هم اکنون محل اجتماع عمومی واکسیناسیون تجمعی و خودرویی فعال است و از مردم انتظار می‌رود از واکسیناسیون استقبال کرده و هرچه سریع به محض اعلام واکسیناسیون را انجام دهند تا هر چه زودتر تا ویروس کرونا ریشه کن شود.

او گفت: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در مجموع ۲ هزار و ۹۰۰ نفر در این شهرستان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از مجموع مبتلایان ۸۵۰ نفر بستری و تحت مراقبت قرار گرفته اند.

وی خواستاری همکاری تمام مردم برای پرهیز از تردد و سفرهای غیر ضروری و سفرهای غیرضروری، ماندن در منزل، رعایت موازین بهداشتی، استفاده از ماسک در بیرون از منزل و خودداری از حضور در خاکسپاری ها و مراسم های تجمعی شد.

سرپل ذهاب با بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه واقع است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار