نماینده ولی‌فقیه
نماینده ولی‌فقیه در لرستان از شروع فعالیت شورای راهبردی و پشتیبانی از توسعه لرستان خبر داد و گفت: در این شور از ظرفیت علمی و اجرایی نخبگان استان استفاده می‌شود.
کد خبر: ۹۷۰۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۴ 10 June 2021

به گزارش تابناک لرستان، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی شامگاه چهارشنبه در مراسم تجلیل از فعالان کانون فرهنگی آدینه و اعضای ستاد نمازجمعه این شهرستان، اظهار کرد: مساجد و ستادهای نمازجمعه مراکز مهم و ویژه‌ای برای فعالیت‌های فرهنگی، دینی، هنری و اجتماعی هستند.

وی خاطرنشان کرد: حضور جوانان فعال در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، پایگاه‌های بسیج، گروه‌های جهادی بر زیبایی مساجد و ستادهای نمازجمعه می‌افزایند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه ستادهای نمازجمعه بدون هیات امنای فعال نمی‌تواند به وظیفه خود در این مقطع از زمان عمل کنند، افزود: همچنان‌که رشد اقتصادی بدون ارتقای فرهنگی نیز میسر نخواهد بود.

شاهرخی بیان داشت: موسسات فرهنگی و دینی دولتی باید به حمایت از جوان دارای استعداد و توانمندی بپردازند.

وی از شروع فعالیت شورای راهبردی و پشتیبانی از توسعه لرستان خبر داد و گفت: در این شور از ظرفیت علمی و اجرایی نخبگان استان استفاده می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه انتخابات ۱۴۰۰ نخستین انتخابات گام دوم انقلاب است، افزود: باید برای شورای اسلامی شهر افرادی انتخاب شوند که به اندازه چندین دوره کار فرهنگی، دینی و هنری انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار