دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی امروز در گفت‌وگو با رسانه‌ها عنوان کرد: شرایطی که امروز در کشور به وجود آمده و نارضایتی‌های که شاهد هستین به واسطه عملکرد بسیار بد و ضعیف مسئولان بوده است.
کد خبر: ۹۷۰۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴ 13 June 2021

به گزارش تابناک لرستان، افشین بازگیر امروز در گفت‌وگو با رسانه‌ها عنوان کرد: شرایطی که امروز در کشور به وجود آمده و نارضایتی‌های که شاهد هستین به واسطه عملکرد بسیار بد و ضعیف مسئولان بوده است.
وی افزود: یکی از موارد که مردم به شدن از آن گلایه دارند، بروز فساد و رانت در برخی بخش‌ها و حمایت برخی مسوولان از مفسدان است‌؛ کمااینکه برخی از افراد که از رانت‌های بزرگ استفاده کردند از نزدیکان مسوولان بودند.
دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان گفت: امروز مردم بدنبال مبارزه با فساد و رانت و بازگشت شرایط اقتصادی و معیشتی به وضعیت مطلوب هستند و این وظیفه دولت بعدی است که عملکرد دولت فعلی را جبران کرده و امید را در دل مردم به وجود آورد.
وی خاطرنشان کرد: آیت‌الله رئیسی در مدت حضورش در قوه قضاییه همانگونه که مردم انتظار داشتند به صورت جدی با فساد مبارزه کرد و در این راه اول از دل قوه قضائیه شروع کرد و در ادامه بسیاری از مدیران فاسد دولتی را گای میز محاکمه کشاند و در برابر فشارها ایستادگی کرد.
بازگیر یادآور شد: عملکرد آیت‌الله رئیسی نشان می‌دهد که در برخورد با فساد و رانت با کسی تعارف ندارد و تحت تاثیر هیچ فشاری قرار نخواهد گرفت و تا گرفتم حق مردم کوتاه نمی‌آید.
وی اظهار داشت: مردم انتظار دارند که در برخورد با فساد، با دانه‌ درشت‌ها مبارزه شود و قطعا آیت‌الله رئیسی با پشتوانه مردم می‌تواند این مطالبه را عملی کند و با برنامه ریزی دقیق و استفاده از کارشناسان و متخصصان،  وضعیت اقتصاد کشور را نیز بهبود بخشد تا معیشت خانوارها از شرایط موجود خارج شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار