نماینده ولی فقیه:
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی باید به شکلی گام برداشته که در دعوت مردم به انتخابات،همچون زمان تشکیل نظام جمهوری اسلامی، مردم با شور و شوق و شعف به همان ترتیب پای صندوق های رای بیایند. و اسلام و مردم و انتخابات با همدیگر هستند.
کد خبر: ۹۷۱۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹ 14 June 2021

به گزارش تابناک لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهروخی امروز در همایش روحانیون وابسته به نیروهای مسلح استان های خوزستان، ایلام و لرستان، ضمن خیر مقدم به تمام روحانیون به ویژه حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار داشت:  روحانیون در مقاطع بسیار حساس و سخت که کشور مورد تعرض و آماج حملات  دشمنان داخلی و خارجی دشمنان بود،

مسئولیت هایی در نیروهای مسلح داشته و توانسته اند این امانت را سالم و مقتدرانه به روحانیون بعد از خود بسپارند.

وی با اشاره به روزهای سخت و دشوارِ بعد از ۶ ماه تعرض به مرز های ایران در ۳۱ شهریور ماه  ۱۳۵۹، گفت: هجوم دشمنان به مرز ها و سختی های آن دوران را به یاد داشته و این روحانیون بودند که شهد شیرین محبت به اهل بیت و ولایت فقیه را در دل نیروهای مسلح، مستحکم نموده و در حال حاضر هم کار روحانیت کم نشده بلکه لحاظ کمی و کیفی افزایش پیدا کرده است.

امام جمعه خرم آباد ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت امام رضا خاطر نشان کرد: ان شاء الله  در این دهه، انتخاباتی وسیع و گسترده همراه با مشارکت حداکثری انجام بگیرد که سرافرازی، عزت و سربلندی ملت مقاوم و مجاهد ایران اسلامی را در پی داشته باشد.

وی گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی باید به شکلی گام برداشته که در دعوت مردم به انتخابات،همچون زمان تشکیل نظام جمهوری اسلامی، مردم با شور و شوق و شعف به همان ترتیب پای صندوق های رای بیایند. و اسلام و مردم و انتخابات با همدیگر هستند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی همچنین اظهار داشت: اگر روزی مردم از نظام فاصله بگیرند، این فاصله را دشمنان پر خواهند کرد.
 
وی بیان کرد: این نظام و انتخابات برگرفته از کتاب و سنت است و ما باید این مقطع حساس را با یک دولت انقلابی و همچنین انتخاب بهترین افراد در شورای اسلامی شهر و روستا پشت سرگذاشته.

امام جمعه خرم آباد در پایان سخنان خود گفت؛ با همکاری این سه استان از طریق نمایندگان ولی فقیه، یک سند جداگانه که حاوی امور مربوط به تغییر و تحول هر استان است، قبل از تنفیذ ریاست جمهوری، هر یک از این سه استان این سند را به رییس جمهور آینده خواهند داد. و ما از قبل مسائل و مشکلات استان را در حوزه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، عمرانیو تولیدی را اماده کرده و قبل از مراسم تنفیذ ریاست جمهوری به او تحویل خواهیم داد.

 

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار