رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به‌ آخرین وضعیت کرونا در این استان گفت: در شبانه روز منتهی به‌ بیست و پنجم خردادماه‌ ۲ بیمار که نتایج آزمایش کرونای آنها مثبت شده بود جان خود را در ایلام از دست دادند.
کد خبر: ۹۷۱۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ 15 June 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ دکتر محمد کریمیان  اظهار داشت: با احتساب این تعداد فوتی در شبانه روز گذشته، مجموع فوتی های استان به ۸۰۱ نفر افزایش یافت.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۰ ابتلای جدید کرونا در ایلام شناسایی شد و مجموع مبتلایان استان به ۳۹ هزار و ۴۷۸ نفر افزایش یافت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: ۱۳ بستری بیمار جدید کرونا در مراکز درمانی بستری شدند و مجموع بستری های موجود ۷۰ نفر است.

کریمیان تاکید کرد: از بستری های جدید چهار مورد مربوط به ایلام سه نفر دهلران، ۲ نفر چرداول،۲ نفر مهران، یک نفر ایوان و یک نفر نیز مربوط به دره شهر است.

وی با بیان اینکه مجموع بهبودیافتگان کرونا استان ۳۸ هزار و ۳۵۱ نفر است، گفت: شهرستان های ایلام ، دهلران و چوار در وضعیت نارنجی قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تاکید کرد: شهرستان های دره شهر، آبدانان، بدره، ملکشاهی، مهران، سیروان، چرداول و هلیلان نیز در وضعیت زرد قرار دارند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار