استاندار لرستان:
استاندار لرستان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه موجب اقتدار و عزت نظام اسلامی و یاس دشمنان ایران می‌شود.
کد خبر: ۹۷۱۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۵ 17 June 2021

به گزارش تابناک لرستان، سید "موسی خادمی" در پیامی ضمن دعوت مردم به حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اضافه کرد؛ انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک اصل مهم بوده و انجام مقدمات لازم بمنظور افزایش مشارکت مردم در چنین شرایط حساسی یک وظیفه عمومی است.

وی در ابن پیام اضافه می‌کند: انقلاب اسلامی ایران مرهون خون هزاران شهید و حاصل جانفشانی هزاران جانباز ، ایثارگر و آزاده سرافراز است و برگزاری انتخابات به عنوان آزمونی بزرگ برای ملت انقلابی و لحظه‌ای تاریخی برای ایران اسلامی است.

به گفته وی به منظور حفظ اقتدار ملی با حضور گسترده همه آحاد جامعه در پای صندوق های رای و با انتخاب نمایندگانی اصلح ، استمرار مقبولیت نظام و انسجام ملی را به منصه ظهور برسانیم.

این پیام می‌افزاید: امروز با بسیج همه نیروها و با بهره گیری از تمامی تجهیزات و امکانات موجود، همه جوانب برای حضور پرشور مردم لرستان در پای صندوق های اخذ رای مهیا شده است‌.

استاندار لرستان می‌افزاید: شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی و دینی است و اینجانب از گروهها و احزاب مختلف و عموم مردم غیور لرستان، می‌خواهم با حضور خود در ساعات آغازین روز در شعب اخذ رای، در این امر مهم ، مشارکت کنند .

خادمی اضافه می‌کند: افزایش مشارکت در انتخابات به قوام نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک خواهد کرد و لازم است دستگاه های اجرایی استان تمامی امکانات و ظرفیت های خود را در اختیار انتخابات قرار دهند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه هفته جاری ( ۲۸ خرداد) همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار