فرماندار کوهدشت:
فرماندار کوهدشت گفت: میزان مشارکت واجدین شرایط رای در این شهرستان برای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۵۰ درصد بود.
کد خبر: ۹۷۲۳۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵ 20 June 2021

به گزارش تابناک لرستان، مجتبی بیرانوند روز یکشنبه در گفت و گو با اهالی رسانه اظهار داشت: در این انتخابات  کامران تیموری با کسب هشت هزار و ۶۸۲ رای، محمد حسین نوری دیالی هفت هزار و ۴۷۱ رای، تیمور گراوند هفت هزار و ۱۱۹، اصغر طهماسبیان هفت هزار و ۱۴رای ، سجاد طرهانی ۶ هزار و ۸۸۱ ، رضا میرزایی اصل ۶ هزار و ۸۱۸ و امین شیخی آرام با ۶ هزار و ۴۲۸ رای به عنوان منتخبین مردم این شهرستان در شورای اسلامی شهر معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه تعداد پنج عضو علی البدل در این شهرستان مشخص شده اند افزود: ۱۵۱ هزار نفر واجد شرایط رای گیری در کوهدشت بوده که بیش از ۷۰ هزار نفر در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کرده اند.

وی ادامه داد: این رویداد مهم بدون هیچگونه حاشیه ای در شهر و روستاهای کوهدشت برگزار شد و انتخابات با استقبال خوبی از سوی مردم همراه بود.

بیرانوند گفت: ۱۹۱ شعبه انتخابات ریاست جمهوری شامل ۱۱۳ شعبه ثابت و ۷۸ سیار و ۲۵۰ شعبه ثابت شوراهای شهر و روستا با حدود ۶ هزار نفر عوامل اجرایی در سطح شهرستان کوهدشت آماده برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد بودند.

وی افزود: ۹۲۸ داوطلب برای کسب ۱۷۰ کرسی شوراهای اسلامی روستا و ۱۲۶ داوطلب برای کسب ۲۲ کرسی شوراهای شهری در این شهرستان باهم رقابت خواهند کرد.

فرماندار کوهدشت بیان کرد: بیش از ۴۰۰ دستگاه خودرو برای عوامل مربوط به برگزاری انتخابات تامین و واکسیناسیون عوامل اجرایی شعب علیه کرونا تا قبل از برگزاری انتخابات تکمیل شد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد جاری همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار