محمود رضا مرادی خبر داد:
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه گفت: برای رصد افزایش احتمالی بیماران مبتلا به کرونا دستور لازم را صادر کردیم.
کد خبر: ۹۷۲۵۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰ 20 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه ، محمودرضا مرادی با تقدیر از مشارکت مردم در امر انتخابات ریاست جمهوری علی رغم دلخوری ها و حضور آنان در صحنه، شایسته اظهار کرد: امیدواریم دولت آتی برای مردم پر خیر و برکت بوده و کمی و کاستی ها به تدریج ان شاالله حل شود .

وی افزود:علی رغم ارزش و اهمیت انتخابات، تبلیغات انتخاباتی، بخصوص انتخابات شوراها و تجمع های ستادها و گردهمایی های انتخاباتی تهدیدی برای سلامت مردم در زمینه کرونا بود .

مرادی تصریح کرد:همکاران هوشیار باشند که در یکی دو هفته آینده با رصد بیماران سرپایی ، افزایش تست های تشخیصی ، تشخیص زودرس و درمان به موقع وضعیت افزایشی احتمالی بیماری را کنترل کنند تا به کمک مردم وارد موج پنجم کرونا در استان نشویم.

وی ابراز کرد:با توجه به‌ برگزاری آیین های مختلف ، تعطیلات و مسافرت ها، در کنار تصور اتمام بیماری و عدم رعایت مردمی ، انتظار افزایش و خیز جدید بیماری را داریم .

در ادامه محمدی اظهار کرد:در شبانه روز گذشته ۱۶ مورد بیمار مثبت بستری و ۵۳ بیمار مثبت سرپایی شناسایی شدند. تعداد موارد فوت با ابتلای قطعی در ۲۴ ساعت گذشته یک نفر در استان کرمانشاه اعلام ومجموع جان باختگان ۱۸۹۷ نفر رسید.

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۹۳ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا بستری و ۸۹ نفر از بیمارستان پس از بهبودی ترخیص شدند، هم اکنون ۳۳۱ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار