نماینده ولی فقیه در استان لرستان طی پیامی انتخاب حجت الاسلام و المسلمین رئیسی را در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت
کد خبر: ۹۷۲۷۳۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶ 21 June 2021

‍به گزارش تابناک لرستان، حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان طی پیامی انتخاب حجت الاسلام و المسلمین رئیسی را در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

 متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور ارجمند حضرت حجة الاسلام و المسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی (دامت توفیقاته )

رئیس جمهور منتخب کشور اسلامی ایران

سلام عليکم

حماسه آفرینی ملت سرافراز و بزرگ ایران با حضور پُر شکوه در پای صندوق‌های رأی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، وحدت، انسجام ملی و چهره‌ی مصمم و پر امید ایران اسلامی را بار دیگر به نمایش گذاشت و در این برهه حساس، امنیت این مرز و بوم را تقویت و دشمنان ملت را در انجام توطئه هایشان ناامید ساخت.

این حضور همراه با شور و شعور و حماسه سیاسی فراموش نشدنی بار دیگر پیروی مردم آگاه و کم نظیر ایران اسلامی و مردم متدین و انقلابی استان لرستان از رهنمودهای ولی امر مسلمین حضرت آیة... العظمی امام خامنه‌ای را به جهانیان نشان داد.

 از جانب مردم شریف استان لرستان کسب رأی اعتماد مردم ایران اسلامی را به جنابعالی تبریک عرض می نمایم.

به یقین استقرار دولت قوی در گام دوم انقلاب اسلامی تحقق بخش گفتمان انقلاب اسلامی برای توسعه عدالت و پیشرفت و حل مشکلات کشور بر مبنای مردم‌سالاری دینی خواهد بود.

 قطعا تحقق مصوّبات سفر دهم فروردین ۱۴۰۰ جنابعالی به این استان و ادامه خدمات دولت سیزدهم در دوران ریاست جمهوری اسلامی جنابعالی نجات بخش مردم استان لرستان از نرخ فزاینده بیکاری، تورم، عدم رونق کسب و کار، کارخانه ها و کارگاههای تعطیل شده، عدم تخصیص بی‌منطق آب، سدهای تکمیل نشده و دهها فعالیت نیمه‌کاره و رفع آسیب‌های اجتماعی خواهد بود.

در سایه توجهات حضرت ولی عصر ( عجل الله تعالی فرجه الشریف) و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) توفیقات روز افزون آن جناب را در جهت تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال درخواست می نمایم.

«سید احمد رضا شاهرخی»
«نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد»

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار