رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از بستری شدن 9 بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۹۷۳۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱ 22 June 2021

افزایش سرعت واکسیناسیون/ آخرین آمار کرونایی‌ها در علوم پزشکی سمنان

 

 

به گزارش تابناک سمنان دکتر نوید دانائی  با اشاره به آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس اظهار کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون 28 هزار و 41 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

 وی با بیان اینکه 6 شهرستان استان تحت پوشش علوم پزشکی سمنان خدمات بهداشتی و درمانی دریافت می‌کنند ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته و از 31خرداد لغایت اول تیرماه بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، هفت بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید۱۹ در شهرستان‌های تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی این استان بستری شدند و به این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به 6 هزار و 636 نفر رسیده است .

دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس اضافه کرد: علاوه بر این در این بیش از یک سال 21 هزار و 405 بیمار نیز به صورت سرپایی در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه شناسایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان خاطرنشان کرد: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه به 5754 نفر رسید.

دکتر دانایی با اشاره به فعال بودن ویروس در کشور گفت: خوشبختانه سمنان از جمله استان هایی است که رعایت پروتکل های بهداشتی در آن از شرایط مطلبوبی برخوردار است.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی در ارتباط با ادامه واکسیناسیون کرونا در مناطق تحت‌پوشش دانشگاه گفت: اخیرا محموله جدید واکسن تحویل دانشگاه شد و بلافاصله واکسیناسیون دوز دوم آغاز و همچنان ادامه دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان  از افزایش شتاب واکسیناسیون در شهرستان‌های شش‌گانه تحت پوشش دانشگاه خبر داد و افزود: در این مرحله گروه‌های هدف جامانده و افرادی که باید دوز دوم واکسن را تزریق کنند، از سوی همکاران ما واکسینه می شوند

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار