مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: بیماران کرونایی که دستگاه اکسیژن‌ساز لازم دارند، می توانند این دستگاه را به صورت رایگان از هلال‌احمر امانت بگیرند.
کد خبر: ۹۷۳۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷ 24 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،دکتر فرزین معتمدی در آیین توزیع بسته های حمایتی معیشتی و دستگاه های اکسیژن ساز که با حضور استاندار برگزار شد، با اشاره به خرید 14 دستگاه اکسیژن‌ساز برای بانک امانات پزشکی هلال احمر در این مرحله از اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه به کمک خیرین استان، گفت: هم‌اکنون هلال‌احمر کرمانشاه 28 دستگاه اکسیژن‌ساز دارد که این دستگاه‌ها را به صورت امانی و رایگان در اختیار بیماران کرونایی قرار می‌دهد.

معتمدی با اشاره به نیاز بیماران کرونا به دستگاه اکسیژن ساز در حین مراحل درمان، ادامه داد: مردم می توانند با ارائه مدارک درمانی خود از هلال احمر دستگاه اکسیژن ساز رایگان به امانت گرفته و پس از بهبودی آن را به هلال احمر بازگردانند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اضافه کرد: دستگاه های اکسیژن ساز هلال احمر کرمانشاه در دوران کرونا به کمک کادر درمان آمده و توانست تا حد قابل قبولی از حجم بیماران بستری در بیمارستان‌ها بکاهد.

معتمدی در ادامه با دعوت از خیرین برای کمک به تجهیز بانک امانات پزشکی هلال احمر، گفت: خیرین می توانند با خرید دستگاه اکسیژن ساز -که قیمت آن حدود 25 میلیون تومان است- و یا هر وسیله دیگری به تجهیز این بانک امانات برای خدمتگزاری مطلوب به مردم در زمان‌ بحران کمک کنند.

وی در ادامه اشاره ای هم به آغاز توزیع 1050 بسته معیشتی از سوی مجموعه هلال احمر در استان داشت و گفت: این بسته های معیشتی هریک حدود 350 هزار تومان ارزش داشته و حاوی اقلامی مثل برنج، روغن و... هستند.

معتمدی ادامه داد: بسته های معیشتی با کمک امدادگران هلال احمر به دست خانواده های آسیب دیده از کرونا خواهد رسید.

معتمدی گفت: با احتساب این مرحله تاکنون بالغ بر پنج میلیارد تومان بسته معیشتی از سوی مجموعه هلال احمر استان بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار