رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: ساده انگاری در برابر کرونا و سهل انگاری در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، نتیجه‌ای جز چرخش مرگبار بیماری در خانواده‌ها و از دست دادن عزیزانمان بر اثر ابتلاء به ویروس کرونا، نخواهد داشت.
کد خبر: ۹۷۳۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲ 24 June 2021

دکتر مهرزاد لطفی بعد از ظهر چهارشنبه در سیصد و چهل و هشتمین نشست ستاد مدیریت کرونا دانشگاه با اعلام شرایط موجود و افزایش تدریجی موارد ابتلاء و بستری بیماران کووید ۱۹ در استان، این را نشان دهنده اوج گیری دوباره کرونا ویروس و مواجهه با موج پنجم کرونا دانست و از آمادگی بیمارستان‌های فارس برای مقابله با شیوع احتمالی موج جدید کرونا خبر داد.

او با ابراز نگرانی از افزایش موارد ابتلاء به کرونا در شهرهای جنوبی استان و همچنین آمار مراجعه بیماران به مراکز ۱۶ ساعته و بیمارستان‌ها، بر اهمیت توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، شست و شوی مکرر دست‌ها و پرهیز از حضور در اجتماعات و دورهمی های خانوادگی برای جلوگیری از انتشار بیشتر ویروس کرونا در سطح جامعه، تاکید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: ساده انگاری در برابر کرونا و سهل انگاری در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، نتیجه‌ای جز چرخش مرگبار بیماری در خانواده‌ها و از دست دادن عزیزانمان بر اثر ابتلاء به ویروس کرونا، نخواهد داشت.

دکتر لطفی در ادامه نشست امروز، ضمن بررسی آخرین وضعیت کرونا ویروس در استان، مشارکت و همکاری بیش از پیش مردم در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی را عاملی مؤثر در مقابله با این ویروس منحوس برشمرد و بر تداوم این مشارکت تا پایان اجرای واکسیناسیون سراسری تاکید کرد.

برچسب ها: کرونا ، فارس ، موج پنجم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار