محمود رضا مرادی در گفتگو با تابناک:
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:روند جامعه به سمت سهل انگاری و عادی انگاری ویروس کرونا است که جای نگرانی دارد،مردم همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.
کد خبر: ۹۷۳۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰ 26 June 2021

محمود رضا مرادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بعد از وقفه کوتاهی مدت که در واکسیناسیون کرونا ایجاد شد، خوشبختانه از هفته گذشته روند تزریق واکسن در استان با اولویت کسانی که دوز اول را دریافت کرده بودند، از سر گرفته شده است.

وی افزود: در هفته گذشته حدود ۲۰ هزار دوز واکسن در استان تزریق شده و در حال حاضر ۱۱۵ هزار دوز واکسن در استان کرمانشاه تزریق شده است که امیدواریم در هفته‌های آینده واکسیناسیون کرونا در استان با سرعت بیشتری انجام شود.

مرادی تصریح کرد:نکته مهم این است که در کنار واکسیناسیون دستورالعمل‌های بهداشتی همچنان رعایت شود،زیرا درصد بالایی از مردم واکسینه نشده اند و امکان انتقال بیماری وجود دارد و همچنین هنوز هم از تاثیر واکسن در جلوگیری از بیماری اطلاعات صددرصدی و کافی نداریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ابراز کرد: آنچه که این روز‌ها در سطح جامعه مشاهده می‌شود این است که متاسفانه مردم نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بی تفاوت و سهل انگار شده اند. با توجه به اینکه تعداد موارد ابتلا در استان‌های جنوبی و شرقی کشور در حال افزایش است احتمال اینکه در سایر استان‌ها نیز روند بیماری افزایشی شود دور از انتظار نیست، بنابراین ما همچنان در حالت آماده باش هستیم.

وی با ابراز نگرانی از برگزاری مراسمات در این روزها گفت: این روز‌ها شاهد هستیم که مراسمات عروسی و عزا پر رنگ‌تر از قبل در حال برگزاریست که این موضوع می‌تواند زمینه ساز ورود به پیک پنجم بیماری باشد، بنابراین همچنان از مردم تقاضا داریم برای حفظ جان خود و اطرافیانشان دستورالعمل‌های بهداشتی را با جدید رعایت کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار