معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گفت:وضعیت کرونا در شهرستان مهران بحرانی و باید مراقبت های لازم به عمل آید و همچنین به رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی توجه بیشتری شود.
کد خبر: ۹۷۴۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۶ 27 June 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛  الیاس فتاحی در نشست ستاد استانی کرونا ایلام اظهار داشت: هفته گذشته از ۲۹ خرداد تا ۲۴ تیرماه تعداد مبتلایان کرونا در استان از ۲۸۹ نفر به ۳۱۸ نفر افزایش یافته و تعداد بستری ها نیز از ۱۳۵ نفر به ۱۳۹ نفر افزایش پیدا کرده و تنها روند فوتی‌ها کاهشی بوده که از ۶ نفر به یک نفر رسیده است.

وی افزود: وضعیت کرونا در شهرستان مهران بحرانی و باید مراقبت های لازم به عمل آید و همچنین به رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی توجه بیشتری شود.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: از برگزاری هرگونه مراسم عروسی یا عزاداری و تجمع جلوگیری و نظارت بر عملکرد بازار و اصناف توسط ستاد کرونا شهرستان در دستور کار قرار گیرد.

فتاحی تصریح کرد: باید هشدار و مراقب باشیم تا وضعیت شهرستان های دیگر استان به بحرانی تبدیل نشود و شهرستان مهران نیز تا پایان هفته را از وضعیت قرمز خارج کنیم.

وی اضافه کرد: محدودیت‌ها باید متناسب با رنگ بندی در شهرستان ها اجرا شود، همچنین تردد شبانه، رعایت پروتکل های بهداشتی در بانک‌ها، نانوایی‌ها، فروشگاه ها، آزمایشگاه ها و سایر اماکن به دقت بررسی شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام همچنین در خصوص برگزاری آزمون سراسری افزود: با توجه به برگزاری این آزمون و اهمیت و حساسیت آن در تاریخ های نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم تیرماه همه فرمانداران شهرستان هایی که دارای حوزه آزمون هستند، تدابیر لازم را برای حفظ امنیت و رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی فراهم کنند.

فتاحی به انتخابات ریاست جهموری و شوراهای شهر و روستا اشاره کرد و گفت: با توجه به تبلیغات سنگین دشمن اصحاب رسانه با آگاهی بخشی مردم سبب مشارکت بسیاری خوبی در کشور شدند به خصوص در ایلام که حاصل این تلاش ها آنها مشارکت ۶۳ درصدی مردم شد.

وی از حضور حماسی مردم استان در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی و همه عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، ناظران بهداشتی و سایر مسوولان در بحث رعایت پروتکل های بهداشتی تقدیر کرد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار