از ابتدا شیوع تا کنون؛
تابناک سمنان: نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از رسیدن شمار بستری‌های روزانه کرونا در مناطق تحت پوشش علوم پزشکی سمنان به اندازه انگشتان یک دست خبر داد.
کد خبر: ۹۷۴۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲ 27 June 2021

آمار مبتلایان کرونا در شهریار به ۱۰ هزار و ۷۰۳ نفر رسید - خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اظهار کرد:مدافعان سلامت در علوم پزشکی سمنان از ابتدای بحران کرونا تاکنون به افزون بر 6665 مبتلای قطعی بستری شده خدمات درمانی ارائه دادند.

نوید دانایی با اشاره به روند نزولی بستری ها در بیمارستان های تحت پوشش تصریح کرد: در شبانه روز گذشته تنها 5 بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شدند.

دانایی با اشاره به آخرین آمار شیوع کرونا ویروس در شهرستانهای شش گانه تحت پوشش این دانشگاه خاطرنشان کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون 28 هزار و 227 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

وی تصریح نمود: طی ۲۴ ساعت گذشته و از پنجم لغایت 6 تیر ماه بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 5 بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید۱۹ در شهرستان های تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و با بستری شدن این بیماران جدید مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به 6 هزار و 665 نفر رسیده است .

دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس اضافه کرد: علاوه بر این در این مدت 21 هزار و 562 بیمار نیز به صورت سرپایی در مناطق تحت پوشش دانشگاه شناسایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به 5790 نفر رسید.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار