معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام گفت: آزمون سراسری امسال نهم تا ۱۲ تیرماه با رقابت ۱۳ هزار و ۹۴۷ دواطلب با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در استان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۷۴۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۴ 28 June 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ مصطفی نعمتی اظهار داشت: از این تعداد سه هزار و ۷۶۳ داوطلب در دانشگاه ایلام به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: آزمون عمومی و اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی کنکور سراسری در ۹ شهرستان استان ایلام با رقابت پنج هزار و ۳۵۶ داوطلب مرد و هشت هزار و ۵۹۱ داوطلب زن، در استان ایلام برگزار می شود.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام یادآور شد: آزمون گروه آزمایشی هنر صبح چهارشنبه ۹ تیرماه، گروه آزمایشی علوم انسانی پنج‌ شنبه ۱۰ تیرماه، آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی صبح پنج‌ شنبه ۱۰ تیر، گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه ۱۱ تیر و گروه آزمایشی زبان‌های خارجی صبح شنبه ۱۲ تیر ماه برگزار می‌شود.

نعمتی در خصوص مراجعه به باجه‌های رفع نقص آزمون گفت: باجه‌های رفع نقص از روز دوشنبه هفتم تا شنبه ۱۲ تیرماه در دانشگاه ایلام و شهرستان هایی که دارای حوزه هستند، آمادگی رفع ایرادات و نواقص موجود را دارند.

نعمتی در خصوص فرآیند برگزاری آزمون، تاکید کرد: فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ راس‌ ساعت‌ هشت آغاز و درب حوزه‌های امتحانی راس‌ ساعت‌ ۷:۳۰ (هفت و سی دقیقه) صبح بسته خواهد شد.

وی افزود: هر متقاضی برای حضور در آزمون علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی مربوطه‌، لازم است اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار، مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مدادپاکن و یک سنجاق و یا سوزن و همچنین ماسک به همراه داشته‌ باشند.

نعمتی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و الزامات بهداشتی در روند برگزاری آزمون سراسری ۱۴۰۰، همراه داشتن ماسک سه لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی تاکید کرد.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام گفت: با توجه به شیوع کرونا و مخاطرات احتمالی آن در حوزه ‌های برگزاری آزمون، انتظار می‌رود داوطلبان زمان مناسب منزل تا حوزه امتحانی را برآورد و به موقع در محل آزمون حضور یافته و برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول نکنند.

نعمتی اظهار داشت: در راستای حفظ سلامت داوطلبان، فضاها و وسایل موجود در حوزه‌های برگزاری آزمون قبل و بعد از امتحان به طور کامل ضد عفونی خواهند شد، که این روند از عصر دیروز آغاز شده است.

وی ادامه داد: همچنین همه عوامل اجرایی، انتظامات و داوطلبان موظف به استفاده از ماسک هستند و لذا از ورود کسانی که ماسک همراه نداشته باشند به محل برگزاری آزمون ممانعت بعمل می‌آید.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام تاکید کرد: نمایندگان مرکز بهداشت در محل حوزه‌های آزمون حضور و بر روند اجرای پروتکل‌های بهداشتی نظارت خواهند کرد./م

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار