رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تاکنون ۱۵۹ هزار و ۹۸ دُز واکسن شامل ۱۱۳ هزار و ۷۳۶ دُز نوبت اول و ۴۵ هزار و ۳۲۳ دُز نوبت دوم در استان به گروه‌های هدف تزریق شده است.
کد خبر: ۹۷۴۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵ 29 June 2021

به گزارش  تابناک کرمانشاه  به نقل از فارس،محمودرضا مرادی رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه به همراه ابراهیم شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه امروز از مرکز تجمیعی واکسیناسیون تربیت بازدید کرد.

مرادی در حاشیه این بازدید با مراجعان گفت‌وگو کرده، از روند واکسیناسیون و خدمت‌دهی به آنان جویا شده و نیز از نوجوانان بسیجی در همکاری با این مرکز و نظم‌بخشی و کمک به مراجعان تقدیر کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: رعایت احترام و دوری از ازدحام، سرلوحه برنامه واکسیناسیون در استان است.

وی با اشاره به راه‌اندازی ۳۵ مرکز تجمیعی در استان، ادامه داد: تاکنون ۱۵۹ هزار و ۹۸ دُز واکسن شامل ۱۱۳ هزار و ۷۳۶ دُز نوبت اول و ۴۵ هزار و ۳۲۳ دُز نوبت دوم در استان به گروه‌های هدف تزریق شده است.

مرادی اشاره‌ای به سهل‌انگاری و بی‌تفاوتی مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی داشت و افزود: هنوز درصد بالایی از مردم واکسینه نشده‌اند از این رو امکان انتقال بیماری هنوز وجود دارد، بنابراین در کنار واکسیناسیون باید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی همچنان مدنظر باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار