فزماندار مهران ؛
فرماندار مهران گفت: تمامی مدیران ادارات شهرستان موظف هستند از افراد بدون ماسک ممانعت و در این شرایط نیز هیچ مدیری حق خروج از شهرستان را ندارد.
کد خبر: ۹۷۴۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 30 June 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛  مجید کاکی در نشست ستاد کرونا شهرستان اظهار داشت: نقاط بحرانی کرونا شهر مهران شناسایی و تمرکز بر روی این نقاط خواهد بود و نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بطور جدی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: اگر در این شرایط همه پای کار نیایند، شیوع کرونا به کل استان هم کشیده و روزهای پرخطری از ابتلا به کرونا در پیش خواهیم داشت‌.

فرماندار مهران خواستار همکاری و اهتمام مردم برای رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان شد و تاکید کرد: برای مهار کرونا علاوه بر اهتمام دستگاه های اجرایی نیازمند مساعدت مردم نیز هستیم.

کاکی یادآور شد: باید تمامی ادارات شهرستان آمادگی بیش از پیش برای مهار کرونا داشته و با جدیت بیشتری برای ریشه کنی این ویروس اقدامات لازم را انجام دهند.

وی اضافه کرد: تمامی مدیران ادارات شهرستان موظف هستند از افراد بدون ماسک ممانعت و در این شرایط نیز هیچ مدیری حق خروج از شهرستان را ندارد.

فرماندار مهران اظهار کرد: همچنین بر ورود و خروج افراد در پایانه مرزی و گمرک به صورت جدی نظارت و قرنطینه مرزی در دستور کار قرار گیرد.

کاکی گفت: کنترل و جلوگیری از تجمعات در سراسر شهرستان توسط تیم های نظارتی انجام و تدفین اموات در آرامستان های شهر مهران و بخش صالح آباد نیز منوط به همراهی و همکاری دستگاه های نظارتی است.

در پایان این نشست فرماندار مهران به همراه اعضای جلسه از محل قرنطینه مرزی بازدید و نسبت به راه اندازی آن دستورات لازم را صادر کرد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار