نورالدین فرزادی پور در گفتگو با تابناک:
فرماندار سرپل ذهاب گفت: آمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان در حال افزایش است و هم اکنون ۱۶ بیمار کرونایی در بیمارستان بستری هستند.
کد خبر: ۹۷۵۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰ 04 July 2021

نور الدین فرزادی پور در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن ابراز نگرانی از روند صعودی بیماری کرونا در این شهرستان اظهار کرد: وضعیت سرپلذهاب نارنجی است و هم اکنون ۱۶ بیمار در بیمارستان های این شهرستان بستری هستند

‏ وی  خاطر نشان کرد: با توجه به آغاز موج پنجم کرونا تهدید جدی برای شهرستان وجود دارد که اگر مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند و وضعیت سرپل ذهاب همچون شهرستان همسایه‌اش گیلانغرب قرمز خواهد شد .

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: از مردم بازاریان و کسبه تقاضا داریم که پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و از سهل انگاری و ساده‌انگاری این ویروس پرهیز کنند

وی افزود:تاکنون ۵۱۸۸ نفر در نوبت اول و در نوبت دوم ۲۰۰۲ نفر که مجموعا به ۷۱۹۰ نفر می رسد در این شهرستان واکسن کرونا را دریافت کردند.

فرزادی پور گفت: امیدواریم در ادامه راه با همراهی و استقبال مردم بتوانیم واجدین شرایط به ترتیب و با تعریفی که وزارت بهداشت داشته گروه‌های سنی مختلف را دعوت کنیم تا واکسن را دریافت کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار