غلامرضا مرتضوی در گفتگو با تابناک:
فرماندار سنقر و کلیایی با تاکید بر تداوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک هشدار داد در صورت عدم توجه به پروتکل ها شهرستان را وارد پیک جدید کرونا می‌کند.
کد خبر: ۹۷۶۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵ 06 July 2021

غلامرضا مرتضوی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:همراهی ها و همدلی های مردم برای مدیریت بیماری کرونا و کنترل آن ضروری است.

وی خاطر نشان کرد: شرایط سخت و شکننده است و از مردم تقاضامندیم نسبت به رعایت دستور العمل ها بهداشتی جدیت بیشتری داشته باشند چرا که ورود به شرایط قرمز و اعمال محدودیت ها سخت خواهد بود.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی تصریح کرداستقبال از واکسیناسیون در شهرستان نسبت به شهرستان های دیگر بهتر بوده که امیدواریم با تجهیزات و امکانات خوبی که در این حوزه نظر گرفته شده با ورود واکسن جدید تعداد افراد واکسینه شده را بیشتر کنیم.

مرتضوی افزود:مردم و اصناف و ادارات پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک در در سطح بازر و اصناف را بیشتر کنند چرا که رعایت نکردن پروتکل ها منجر به شرایط قرمز و اجرای محدودیت ها و تعطیلی و آسیب به بازار خواهد شد.

وی در پایان گفت: مردم کماکان از تجمع و دورهمی های خانوادگی بپرهیزند و حتی المقدور از ترددهای غیر ضروری جلوگیری کنند تا مانع از بروز شیوع کرونا و ورود به پیک پنجم شویم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار