نماینده ولی فقیه در لرستان:
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد روز چهارشنبه با صدور پیامی به رییس جدید قوه قضاییه گفت: نظام اسلامی و جامعه انقلابی ما، سخت در انتظار دادرسی اسلامی است.
کد خبر: ۹۷۶۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱ 08 July 2021

به گزارش تابناک لرستان در پیام حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای آمده است: انتصاب شایسته جنابعالی به سمت ریاست قوه قضاییه از سوی مقام معظم رهبری که بیانگر توانمندی، حسن تجربه و بینش صحیح و جامع در امور قضایی می‌باشد را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

این پیام می‌افزاید: اجرای عدالت، حفظ حقوق عامه، دفاع از مظلومین، اجرای حدود الهی و گسترش قسط از والاترین رسالت‌های الهی و انسانی است و نظام اسلامی و جامعه انقلابی ما، سخت در انتظار دادرسی اسلامی‌اند.

این پیام اضافه می‌کند: همه می‌دانیم مشکلات، موانع و نارسایی‌های فراوان در این مسیر وجود دارد و بی‌شک عبور از آنها همتی والا، اراده‌ای پولادین، تلاشی بی‌وقفه، بصیرتی جامع و نفسی طاهر می‌خواهد.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی اضافه کرده است: از خداوند منان توفیقات روزافزون در بسط عدالت، احقاق حقوق عمومی و صیانت و تکریم از منزلت هموطنان عزیزمان را در راستای تحقق منویات رهبرمعظم انقلاب در تداوم تحولات انقلابی به منظور اجرای سند تحول قضایی درخواست می نمایم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار