فرماندار الیگودرز:
فرماندار الیگودرز گفت: شهرک صنعتی چمن سلطان پس از حدود یکسال از آغاز عملیات اجرایی 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
کد خبر: ۹۷۸۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴ 15 July 2021

به گزارش تابناک لرستان به نقل از فارس ، ماشاالله نعمتی در نشست مجازی با اصحاب رسانه در خصوص وضعیت شهرک صنعتی چمن سلطان الیگودرز و در پاسخ به خبرنگار فارس اظهارکرد: عملیات اجرایی ناحیه صنعتی  چمن سلطان  الیگودرز سال 99 آغاز و در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی 90 درصدی برخوردار است.

وی افزود: کل اعتبار پروژه شهرک صنعتی چمن سلطان سه میلیارد و 500 میلیون تومان است و شبکه آب و برق آن نیز در حال اجرا است.

فرماندار الیگودرز در مورد سد عالی محمود نیز توضیح داد: این سد سال 93 با اعتباری حدود یک میلیارد و 500 میلیون تومان آغاز و در حال حاضر از پیشرفت 30 درصدی برخوردار است، اعتبار لازم برای تکمیل سد عالی محمود 45 میلیارد تومان است.

نعمتی درخصوص پروژه الیگودرز- مسجد سلیمان گفت: احداث راه‌ها نقش مهمی در محرویت زدایی، توسعه و پیشرفت اقتصادی دارد دارد، احداث محور الیگودرز- مسجد سلیمان نیز به دلیل طبیعت بکر، رودخانه‌ها و آبشارهای زیبا نقش مهمی در اشتغال زایی به ویژه صنعت بوم گردی و کوتاه تر شدن مسیر دارد.

وی افزود: محور الیگودرز- مسجد سلیمان یکی از مهمترین پروژه‌ها است که مشکل اعتباری ندارد و در حال حاضر فعال است، هفته گذشته نیز به منظور رفع مشکل معارضان جلساتی داشته‌ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار