نماینده ولی فقیه در لرستان:
نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی و برگزاری انتخابات شورای نگهبان در انجام وظایف خود با صلابت و استقامت عمل کرده است.
کد خبر: ۹۷۸۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱ 16 July 2021

به گزارش تابناک لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی الغدیر خرم آباد با اشاره به ۲۶ تیرماه سالروز تشکیل شورای نگهبان افزود: این شورا وظایف متعددی دارد و در نظام جمهوری اسلامی اسلام و جمهوریت و مردم در راس قرار دارند و نهادی که قوانین منطبق بر اسلام را تشخیص می دهد کاری شورای نگهبان است.

امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: شورای نگهبان در وظایف خود با صلابت و استقامت عمل کرده است و باید از این نهاد محترم تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان اینکه ۲۵ تیرماه روز بهزیستی و تامین اجتماعی با هدف تحقق عدالت اجتماعی وگسترش عدالت اجتماعی است، بیان کرد: این ۲ سازمان خدمات خوبی ارایه داده اند اگرچه تا رسیدن به آرمان ها فاصله زیادی است.

خطیب جمعه خرم‌آباد ادامه داد: جامعه هدف بهزیستی افراد آسیب دیده هستند و نیازمند اعتبارات کافی و لازم از طرف دولت و کمک نیکوکاران است.

وی اضافه کرد: سازمان تامین اجتماعی در راستای تحقق عدالت اجتماعی ایجاد شده است و انتظار می رود با برنامه ریزی درست و علمی و کارشناسی و با استفاده از ظرفیت های موجود در سطح کشور خدمات ارزشمندی بیش از گذشته  و در تراز انقلاب اسلامی به مشمولین ارایه کند.

وی با اشاره به سالروز شهادت امام باقر(ع) اظهار داشت: امام باقر(ع) جریان دینی و فرهنگی ایجاد کرد که عصرها و نسل ها را پشت سرگذاشته است و آموزه های اسلامی، فقه، تفسیر، علوم قرآن همه برگرفته از دانش این امام بزرگوار است و غنای حوزه های علمیه در همه علوم رایج در حوزه های علمیه به واسطه دانش امام باقر(ع) و امام صادق(ع) به ما رسیده است.

وی ادامه داد: زنده کردن سخن حق چیزی است که از مکتب امامان به ما رسیده است و ایستادگی در راه برپایی عدل و انصاف درنظام مقدس جمهوری اسلامی مورد توجه قرار گرفته است و ملت ایران در این زمینه تلاش می کند.
وی در فراز دیگری از خطبه های نماز جمعه بیان کرد: رعایت انصاف در تمام ابعاد زندگی بسیار لازم است و در این راستا مقام معظم رهبری بیان کردند که در انتخابات برخی از سخنانی که در مناظره ها بیان شد نکاتی وجود دارد و برخی در حق نظام و رئیس جمهور منتخب انصاف را رعایت نکردند و حتی گاهی برخی از حامیان یک کاندایداها در حق همدیگر انصاف را رعایت نکردند.

امام جمعه خرم‌آباد یادآور شد: با توجه به اینکه یکم تا پنجم مرداد ماه سالروز برگزاری نماز جمعه در سال ۵۸ توسط آیت الله طالقانی است برنامه های فرهنگی از طرف ستاد نماز جمعه و دفتر نماینده ولی فقیه در استان با همکاری موسسات فرهنگی اجرا می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار